Permalänk
Medlem

duex problem

Fick min mp3 spelare igår..Det enda problemet jag har är att det finns en liten brusnivå i alla låtar.. Man hör det bara i lugna partier.. Någon som vet om det alltid är så på mp3 spelare eller är det så att jag har fått en defekt spelare?!

Permalänk

Re: duex problem

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jos
Fick min mp3 spelare igår..Det enda problemet jag har är att det finns en liten brusnivå i alla låtar.. Man hör det bara i lugna partier.. Någon som vet om det alltid är så på mp3 spelare eller är det så att jag har fått en defekt spelare?!

Kan bero på olika saker som dåliga lurar, låg kvalitet på mp3an och till sist själva spelaren i sig. Jag skulle tippa på att det är en kombination av de olika. Exakt vad det beror på har jag inget svar på. Jag har själv en Duex och har också upplevt en viss brusnivå. Men det återfinner du även på de flesta cd-skivor av medelkvalitet. Alltså ursprungsinspelningen har brus i sig. Många tror att CD = brusfritt vilket inte är fallet. Lite brus kan du nog aldrig komma ifrån, tyvärr.

Visa signatur

-------{muppfarmor}-------

Permalänk

ville bara säga att: köp ett par KOSS "The plug" så försvinner bruset en aning! + att ni får en grym basåtergivning! dessa lurar finns på JAM endast 395spänn

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem

enligt rescensionerna är ljudkvaliteten dålig i duex-spelaren. Det finns en brusnivå som sagt. Dålig spelare helt enkelt

Permalänk

svårt att läsa eller? köp lurarna och slipp bruset! =)(B)
man ska inte tro på allt som skrivs!

Visa signatur

kan lite av varje

Permalänk
Medlem

Jag trodde på det och köpte en annan