Battlefield 3 är världens jävla sämsta skitspel som någonsin gjorts!

Permalänk
Medlem

Battlefield 3 är världens jävla sämsta skitspel som någonsin gjorts!

BF3 är det absolut största skämtet i den här jävla världen ända sen man köpte det funka det inte man lär stänga av facking UpNp för att ens kunna spela och sen är det ändå ingen jävla garanti att skite funkar är så jävla trött på detta skit och när man äntligen kommer in på en server så ska alla jävlar cheata också världens sämsta spel! Ni behöver inte svara mig på detta behöver bara skriva av mig blir så jäkla förbannad när man pröjsar 500kr totalt för skite så funkar det inte!

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

Någon som har haft lite otur

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xquade:

Någon som har haft lite otur

Lite? Spelet är ju fan 50% klart vid lansering dem ska fan hängas för dem är så korkade -.- folk betalar för något som inte funkar.

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem

En massa otur eller väldigt dålig förlorare!! HeHeHe

Har iallafall funkat kanon sen realese föe mig iallafall!

Visa signatur

Min Dator: [Låda: Cosmos 2] [Nätagg: Corsair AX PRO GOLD 1200Watt] [Processor: I7 3770 Stock] [Moderkort: Asus ][Ram: 16Gb Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz][Grafikkort: 2 st EVGA GeForce GTX 580 i SLI][Lagring: 4st SSD 240 Gb (Windows) + 1,5 TB]

Permalänk
Medlem

Hoho, 500Kr vart köpte du det då? Ute i skogen? Förövrigt vad har du för problem? Vad menar du med att det inte fungerar.

Sen tror jag faktiskt inte att det är fuskare du har stött på utan antagligen bara spelare som är ganska mycket bättre än dig. Men vafan, det löser sig nog för dig ska du se, slå lite på burken så kanske det går bättre

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Vet att det var lite problematik med spelet i början för mig med men det löser sig!:) Det är bara att resa sig upp igen!