Permalänk
Medlem

Kan bli riktigt bra Snyggt Btw, Skickat ännu ett PM nu, vill vara så vänlig och svara

Permalänk
Medlem
Permalänk

hur har du lyckats få endast 2.6 som poäng? värt mkt mer, ytterst seriös start!

Permalänk
Medlem

Jag menar det men blir att starta en logg när datorn är klar så får hoppas på bättre då

Permalänk
Medlem
Skrivet av ArvidNG:

Jag menar det men blir att starta en logg när datorn är klar så får hoppas på bättre då

Använd "citera" knappen när du ska skriva tillbaka till någon.

Permalänk
Medlem

Ser ut som någon har skolkat från engelska lektionerna:)

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem

Varför inte liksom

Permalänk
Medlem

Mjo engelskan är väll inte 100, men man förstår ju iaf:) Keep it up!:)

Visa signatur

Never trust a computer you can't throw out a window

Permalänk

Hellu. Tänkte själv ge mig i kast med att bygga ett chassi i trä. Hur uppfattar du att resonansen av fläktar blir i ett trächassi kontra ett konventionellt plåtchassi?

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Väldigt jobbigt att få fast fläktarna.. har bara gjort ett snabb lösning nu tills eftersommaren så får väll komma på något

Permalänk

Men tja, nu hittade jag dig äntligen// killen som slog dig i tävlingen på DH

Permalänk
Medlem

Tjena! Kan du länka det du skrev till tex Inet och Amd om att du ville bli sponsrad. Vore kul att få se hur just du gjorde för att väcka deras uppmärksamhet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hanzzy05:

Tjena! Kan du länka det du skrev till tex Inet och Amd om att du ville bli sponsrad. Vore kul att få se hur just du gjorde för att väcka deras uppmärksamhet

Rekommenderar dig att själv ta kontakt med företagen och skapa en personlig relation med dem. Det är så du lyckas få förtroende och ev bli sponsrad

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Hellu. Tänkte själv ge mig i kast med att bygga ett chassi i trä. Hur uppfattar du att resonansen av fläktar blir i ett trächassi kontra ett konventionellt plåtchassi?

Kan ju säga direkt att det är stor skillnad med hål i ett ''vanligt'' chassi. Vet aldrig fall hålen i trädet blir bra/eller blir snett.

Permalänk
Medlem

ge oss mer arvo!

Permalänk

Hur snyggt som helst kommer detta att bli! Keep it up!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweet_Shadow:

Hur snyggt som helst kommer detta att bli! Keep it up!

Tack så mycket! Vi får hoppas på det

Permalänk
Medlem

Vad slipade du me för papper när du slipa? Samt lackade du en sida i taget eller alltihop på en gång?

Btw, snyggt bygge än så länge

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av NukeHenk:

Vad slipade du me för papper när du slipa? Samt lackade du en sida i taget eller alltihop på en gång?

Btw, snyggt bygge än så länge

Just nu kommer jag inte ihåg vad det var för papper jag slippade med, men tar reda på det i morgon när jag jobbar på den igen. Oljade in allt på en gång och sedan slipa ner det, och nu ska jag olja in det igen :), Tack så mycket!

Permalänk
Medlem

Måste säga att detta är ett av de segaste byggen jag sett här XD
Hållit på i flera månader Men ser bra ut iallafall

Visa signatur

Ledare & Webbansvarig inom www.balderdash-gaming.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Tror han har skrivit de någonstans att han jobbar med det i skolan o då har han ju inte chansen att jobba med det hela tiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Aaa kan inte säga att det har gått snabbt.. beror på att jag endast har haft tid att jobba på datorn när vi har lektioner och andra saker som har kommit i vägen tex: att inte elen i träslöjds-salen inte har funkat osv... Roligt att höra att du tycker bygget är snyggt iallafall

Permalänk
Entusiast

Bättre sent än aldrig

Blir det hål i botten för intag till PSU?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Solding:

Hmmm vad snackar du om solding?:p Du verkar har glömt raven xs bygget xD

Till ts fintfint, stor och fint chassi gillas och verkar vara tyst också ^^ och upp med mer bilder

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som känner igen detta chassit från dhs :O?

Permalänk

Fint bygge! Gillar trä, både av utseende och doft.

Visa signatur

Enter the Wired, you'll like it here • Sönderbyggd ITX-låda: i5 3570, 8GB DDR3, GT1030 2GB GDDR5, 1TB CX500, BluRay-RW, världens knöligaste låda med extern PSU •