B&W DM603 S3 samt B&W DM601 S3 - pris?

Permalänk
Medlem

B&W DM603 S3 samt B&W DM601 S3 - pris?

Tjena gott folk!

Har en kompis som tänkte sälja sina B&W DM603 S3 samt B&W DM601 S3.

Och eftersom att jag är ute efter ett par högtalare så blev jag väldigt intresserad.

Men min fråga är nu hur mycket han bör ta för dessa 4 högtalare? Han har nämligen inte bestämt sig för något pris och jag har ingen koll på vad dom är värda. Har kikat lite på blocket, men där brukar dom flesta priserna vara fantasipriser. Så därför vänder jag mig till er som har koll!

Tusen tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Köpte mina 601s3 för 2500kr beggade på rehifi.

Halva nypris på beggad hifi är väl ett ok riktmärke annars. Sen är ju just b&w lite överprisade i sverige jämfört med utomlands, de är väldigt lättsålda här eftersom alla känner till dem och det sitter väldigt många svenskar på just b&w som vill utvidga sina system, har sett ett par köpes annonser på just 601s3 på upp mot 3000kr faktiskt..

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss