Skulle jag passa som moderator?

Permalänk
Medlem

Skulle jag passa som moderator?

Ja, som topic, skulle jag passa som moderator? Tänker då på delen som handlar om bärbara datorer i första hand då det är där och i ÖA som jag varit/är mest aktiv.

Vad tycker folk?

Permalänk
Medlem

Undra om man kan bli moderator om man har varit avstäng flera gånger?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av CSM101:

Ja, som topic, skulle jag passa som moderator? Tänker då på delen som handlar om bärbara datorer i första hand då det är där och i ÖA som jag varit/är mest aktiv.

Vad tycker folk?

Jag tycker absolut du skulle passa som moderator, tycker du brukar hjälpa många med alla former av problem som du är insatt i, och se det objektivt

Skrivet av Orici:

Undra om man kan bli moderator om man har varit avstäng flera gånger?

En vild gissning är att det kan bli svårt, men ge dig på ett försök så får vi se

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Jag var ju avstängd en runda på några dagar... Hmm... Tänkte inte ens på det...

Permalänk
Skrivet av CSM101:

Jag var ju avstängd en runda på några dagar... Hmm... Tänkte inte ens på det...

Ähh det gör ingenting. Intresse och engagemang är viktigare! Alla som gillar Terminator är moderatorsmaterial!

Visa signatur

Every take-off is optional. Every landing is mandatory.

Permalänk
Legendarisk

Du kan ju alltid förstöra det Skynet där moderatorerna har sina loggar...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

med tanke på att DasIch har varit moderator och har varit bannad i minst en månad (på den tiden moderatorerna faktiskt var hårda, Garland vi saknar dig) så ska det nog inte vara ett större problem.
Ser även gärna att ÖÄ får representanter bland moderatorerna då övriga moderatorer skyr ÖÄ som pesten och skiten behöver modereras med Sovjetisk ömhet.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Tror faktiskt nidas skulle passa som moderator, han har bra erfarenhet

Visa signatur

Medlem #14