Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Surande ljud från headset?

Permalänk

Surande ljud från headset?

Så vilket headset jag än använder på min dator så kommer ett surande ljud i bakgrunden och det ända sättet att ta bort det är att sänka volymen skit lågt och ta bort mic boosten så nu hör varken jag eller mina kompisar mig hjälp mig snälla.

Permalänk
Medlem

Menar du att din mic brusar?

Visa signatur

[I]YouTube.Com/WalkthroughHeroes[/I]

Permalänk

Ja men bruset är fortfarande där även fast jag pluggar ut mic kabeln.

Permalänk
Medlem

Kolla hur jorden är till headsetet osv och testa detta i en annan dator med ev?

Vill bara minnas en historia här lol det var en kille som hade lyckats få in en mygga i mellan hörluren och muffen lol

Och du kan ju testa andra hörlurar med kan ju ev vara så att det är det inbyggda ljudkortet som brusar med tyvärr.

Visa signatur

Chassi: Adtronics 7890A (modifierat) || Moderkort: Asus m5a99x-evo || Cpu: Amd PhenomII 1100T || Ram: 32GB ddr3 1600mhz || Gfx: Hd5850 || Hdd: Vertex3 120gb Lagring: 1x3TB 3x2TB 2x1TB mm || Nätagg: Corsair AX850

Permalänk
Medlem

Så har jag det när jag kopplar in i laptopen och micsladden hänger löst så brusar det lite i lurarna, men brusar mer om jag pillar me mickablen.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Har du micen inpluggad i fronten eller på I/O panelen?

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk

Fronten

PS jag kommer skaffa en astro mixamp så jag använda den till xbox kan mixampen kanske bli av med det?