Permalänk
Medlem

Coolt men hur gör du när man öppnar datorn? ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordarosten:

Usch ja, kan tänka mig det!

Jo

Skrivet av seppeh:

Coolt men hur gör du när man öppnar datorn? ^^

Den är uppskuren där

Permalänk
Medlem

Nice!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Var det du som sökte väldigt högupplösta minkraftblock läste den tråden men jag hade inga

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Tackar

Skrivet av Mozziee:

Var det du som sökte väldigt högupplösta minkraftblock läste den tråden men jag hade inga

Det var jag ja!

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt och kul grej. Men varför har ni en sådan jätteskrivare i vardagsrummet ?

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem

Extrapoäng för härlig ölmage!

Permalänk
Medlem

Riktigt kul idé med bra resultat Synd bara på fläkthålen, undrar om det går att lösa med tryck på någon form av nät eller så...

Visa signatur

Eternity preceeds us, eternity follows us: Between two infinities, of what account is one poor mortal that the century should inquire about him? -P.J. Proudhon

Permalänk
Medlem
Skrivet av NePpo:

Riktigt snyggt och kul grej. Men varför har ni en sådan jätteskrivare i vardagsrummet ?

Man tackar Den står faktiskt i ett sovrum ombyggt till ett kontor

Skrivet av Hazelberg:

Extrapoäng för härlig ölmage!

Haha, jo den är fin!

Skrivet av SlarveR:

Riktigt kul idé med bra resultat Synd bara på fläkthålen, undrar om det går att lösa med tryck på någon form av nät eller så...

Tack Förstår inte riktigt vad du menar med synd men vi jobbar med att få maskinen att skära ut dom exakt

Permalänk
Medlem

Jävla nice Skulle inte vara fel och ha det oxå men ser litet fult ut med det chassit. När man ser det svarta där fram Men annars så

Skulle varit sjukt snyggt om du hade överallt.. Allså vid framsidan där man ser det svara så vek du pappret så att man inte såg det

+ Bra gjort
+ Inte helt fel

- Man ser det svara

Min åsikt

Permalänk
Medlem

riktigt nice

hade varit coolt med lite web över fläkthålen

Visa signatur

¤ Myllox ¤

# NZXT H510 # Corsair RMx 850 # Windows 11 Pro 64bit # i5-13500X # ASUS TUF GAMING B760-PLUS WIFI D4 # 16GB Trident Z Neo @ 3600 # 970 EVO NVMe 500GB # Noctua NH-U12A Chromax Black # Gigabyte RTX3070 Eagle# Acer Predator XB237U 1440p@170hzT # Kuriosabild: RX580 8GB Dual OC [noctua mod]

Permalänk
Medlem

Fy satan vad nice! 5/5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sizkest:

Jävla nice Skulle inte vara fel och ha det oxå men ser litet fult ut med det chassit. När man ser det svarta där fram Men annars så

Skulle varit sjukt snyggt om du hade överallt.. Allså vid framsidan där man ser det svara så vek du pappret så att man inte såg det

+ Bra gjort
+ Inte helt fel

- Man ser det svara

Min åsikt

Jo det är sant, men som jag skrev ovan så är det inte så lätt att klistra där

Skrivet av OmegaCyrus:

riktigt nice

hade varit coolt med lite web över fläkthålen

Haha, kanske lite svårt att göra det bara

Skrivet av Pie-or-paj:

Fy satan vad nice! 5/5

Man tackar

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexzpro:

Det går faktiskt. Men måste då hitta på ett bättre sätt att skära ut fläkthålen

Borra?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem
Skrivet av icx98:

Då förstör man folien tyvärr :/

Permalänk
Medlem

Häftigt! När du har fått igång 'affärerna' är jag intresserad av ett motiv

Visa signatur

Skriv jätteintressant information här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av €lysian:

Häftigt! När du har fått igång 'affärerna' är jag intresserad av ett motiv

Bra att veta att man har en kund åtminstone då

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexzpro:

Bra att veta att man har en kund åtminstone då

också med

Permalänk
Medlem
Skrivet av alexzpro:

Då förstör man folien tyvärr :/

Kanske går med håltång?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

Är den slitstark den där folien? Tänkte om man typ tar och skriver ut en och sätter på soffbordet (ikea typ 60*60cm) eller typ sätta en folie över hela datorbordet, typ Asus Rog motivet eller något under tangentbord, mus och skärmar lixom. Kanske kan vara en idé?

Annars blev datorn bra tycker jag, väldigt simpel idé och det är ju nästan det bästa. Men visst monster moddarna här på SweC som bygger chassi från grunden och lackerar delarna och sånt är ju helt otroliga. Men creed till dig för nytänkande!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fabbeee:

också med

Va bra då!

Skrivet av icx98:

Kanske går med håltång?

Tror du att en sån kommer åt? Och den kan väll inte göra sådana hål?

Skrivet av Extremaz:

Är den slitstark den där folien? Tänkte om man typ tar och skriver ut en och sätter på soffbordet (ikea typ 60*60cm) eller typ sätta en folie över hela datorbordet, typ Asus Rog motivet eller något under tangentbord, mus och skärmar lixom. Kanske kan vara en idé?

Annars blev datorn bra tycker jag, väldigt simpel idé och det är ju nästan det bästa. Men visst monster moddarna här på SweC som bygger chassi från grunden och lackerar delarna och sånt är ju helt otroliga. Men creed till dig för nytänkande!

Ja, den är slitstark, man laminerar den faktiskt vilket gör så att den blir "extra" stark/tålig. Hade faktiskt tänkt att klä in 3 bord vi har hemma faktiskt!
Tack ska du ha också!

Permalänk

Väldigt snyggt, skulle vara roligt ifall du gjorde ett liknande projekt med chassit corsair obsidian så det liknar ett obsidian block.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rednaxela94:

Väldigt snyggt, skulle vara roligt ifall du gjorde ett liknande projekt med chassit corsair obsidian så det liknar ett obsidian block.

Väldig smart idé faktiskt!! Kanske blir något sånt i framtiden

Permalänk
Medlem

Kul ide, men ack så gräsligt det ser ut.

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Permalänk
Medlem

Inte fastnat för Minecraft men jag gillar ditt bygge ändå, 5 poäng!

Visa signatur

HTPC Lian Li PC-A05FNB | Intel Core i5-13400 | 32 GB DDR5-6000 | 4,5 TB SSD | RTX 4070 12 GB
Laptop Razer Blade 15 Base 2021 | Intel Core i7-10750H | 16 GB DDR4-2933 | 1,5 TB SSD | RTX 3070 8 GB
Laptop Lenovo ThinkPad E585 | AMD Ryzen 5 2500U | 16 GB DDR4-2400 | 756 GB SSD | Radeon Vega 8

Klocka GTX 460 med NiBiTor 5.8

Permalänk
Medlem

Fastnade inte heller för Minecraft men måste säg att det blev snyggt med de gigantiska pixlarna!

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Uniko:

Kul ide, men ack så gräsligt det ser ut.

Där fick du till den

Skrivet av Calle2003:

Inte fastnat för Minecraft men jag gillar ditt bygge ändå, 5 poäng!

Kul att du gillar den ändå

Skrivet av kr0owe:

Fastnade inte heller för Minecraft men måste säg att det blev snyggt med de gigantiska pixlarna!

Kul att du tyckte att det blev snyggt ändå

Permalänk

Du kan ju alltid försöka modifiera en hålslagare om du ska "massproducera"

Permalänk
Medlem

Inte varje dag man ser en skrivare värd 200K i någons vardagsrum

Permalänk
Medlem
Skrivet av henkemaister:

Du kan ju alltid försöka modifiera en hålslagare om du ska "massproducera"

Det är ju klart att man kan försöka göra det

Skrivet av zin_90: