Julklappar till Sweclockers

Permalänk
Medlem

Julklappar till Sweclockers

I denna tråd kommer jag dela ut Steam-koder till Dirt Showdown slumpmässigt under julafton. Det finns 10st koder som ska delas ut. Först till kvarn gäller efter att jag publicerar koderna. Om ni får en kod så kan ni väl skriva i tråden så jag vet vem som högg först...

God jul på er!

Permalänk
Medlem

Bra initiativ

Permalänk

good man

Btw älskar verkligen dirt serien hur är dirt showdown som rally spel?

Visa signatur

GPU: RTX 3080CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF750W Moderkort: Gigabyte Z90i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: SSUPD Meshlicious Skärm: LG C2 42 [B]

Permalänk

Trevligt

God jul!

Permalänk
Medlem

Kul grej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Låter trevligt!
God Jul!

Visa signatur

"Lite väl många muttrar över att en androidtelefon för 1500 laggar och köper sen en iPhone för 6000 och tycker den är bra och android är skit." -mr_sQuinty

SweC Fraktfritt @ Inet

Permalänk
Medlem

F5 F5 F5 F5

Visa signatur

C>++

Permalänk
Medlem

Tur att man inte e hemma på julafton då.. Tack iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:

good man

Btw älskar verkligen dirt serien hur är dirt showdown som rally spel?

Dåligt tyvärr i jämförelse med dess ursprung (inte ens någon hastighetsmätare?).. Dock så är det ett bättre stillir/driftspel än något.

(obs ts! Hoppa över att ge mig en nyckel då jag redan har spelet och önskar att andra får uppleva det istället):)

*edit* läste om orginalposten, aja. ;;; Min tanke var god iaf! Lycka till te alla som önskar sig att få nyckel!

Permalänk
Medlem

Ska kommas ihåg!Någon speciel tid du släpper och släpper du alla samtidigt?

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Permalänk
Medlem

Personligen gillar jag inte racingspel så jag tänker inte sitta och F5

Men det är en väldigt fin sak att göra av dig tycker jag, *stor tumme upp

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlbertMwugabi:

Ska kommas ihåg!Någon speciel tid du släpper och släpper du alla samtidigt?

Tror knappast han berättar det

Sitt och F5:a hela dagen

Visa signatur

Asus TUF X570-Plus > Ryzen 7 3700X > Noctua NH-U14S > MSI RTX 3070 SUPRIM 8GB > Corsair Vengeance LPX 16GB > Kingston A2000 500GB M.2 NVMe > Samsung 860 Evo 500GB > Kingston V300 120GB > WD CB 640GB > Evga G2 750W > Meshify 2 Compact > Windows 10 Pro > Glorious Race Model D > Corsair Gaming MM350 Pro XL > Corsair Strafe RGB MX Brown > Logitech G935 > AOC AG322QCX > 100/100 Mbit

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Dåligt tyvärr i jämförelse med dess ursprung (inte ens någon hastighetsmätare?).. Dock så är det ett bättre stillir/driftspel än något.

(obs ts! Hoppa över att ge mig en nyckel då jag redan har spelet och önskar att andra får uppleva det istället):)

*edit* läste om orginalposten, aja. ;;; Min tanke var god iaf! Lycka till te alla som önskar sig att få nyckel!

ah okej så man ska inte ha allt för höga förväntningar då ja tack för svar iaf

Visa signatur

GPU: RTX 3080CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF750W Moderkort: Gigabyte Z90i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: SSUPD Meshlicious Skärm: LG C2 42 [B]

Permalänk
Medlem

Förtydligande: Jag släpper inte alla samtidigt och givetvis berättar jag inte när jag släpper de. De kommer att komma slumpmässigt när klockan slår julafton och sen 24h framåt.

God jul!

Permalänk
Medlem

Bara för att ge er lite julstämning när tomten packar sin släde.

Bonuskod: H2QFY-DEAW7-CN4CA

Det kommer tio koder till efter midnatt. Vid olika tillfällen!

God jul!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snörök:

Bara för att ge er lite julstämning när tomten packar sin släde.

Bonuskod: H2QFY-DEAW7-CN4CA

Det kommer tio koder till efter midnatt. Vid olika tillfällen!

God jul!

Man tackar så väldigt!

Permalänk

Gött!

Visa signatur

Fractal Design Define Nano S - Intel i7 8700k - Asus RX 580 OC 8GB - Corsair Venegeance 16GB DDR4 3000MHz - Samsung 970 Pro 500GB SSD - Fractal Design Integra M 650W - Be Quiet! Dark Rock Pro 4 - Samsung 27" C27FG70F Curved

Permalänk
Medlem

härligt

Visa signatur

Msi b250m mortar|I7 7700k|Asus GeForce RTX 2070 ROG Strix Gaming OC|Corsair Vengeance RGB PRO 16GB|Corsair RM750X V2 750W|Samsung 960 Evo 500gb M2|Cooler Master ML240L V2 RGB|Nzxt H400i|ASUS ROG Strix XG49VQ 49" Super Ultra-Wide HDR
Hemmbio:
Epson EH-LS500B|Kingpin Short Throw Frame Screen 104"|Dali Blue 5.2.1 Dolby Atmossystem|Onkyo TX-NR676E Receiver|Xbox Series X

Permalänk

Oh, har funderat länge på att köpa detta spel, ska se om man hinner med!

Permalänk
Medlem

Trevligt!

Permalänk
Medlem

Awesome sauce.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
99:e percentilen

Om tio år kommer vi minnas julafton 2012 som dagen då en stor del av SweClockers medlemmars F5-knappar gick sönder.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Hoppas man hinner ta en kod

Permalänk
Inaktiv

God gul!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av anon185723:

God röd!

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Här är min Julklapp till alla på sweclockers. Jag hoppas den sprider lite julkänsla till alla hårdvaruentusiaster
God Jul

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Här är min Julklapp till alla på sweclockers. Jag hoppas den sprider lite julkänsla till alla hårdvaruentusiaster
God Jul
http://www.youtube.com/watch?v=g7gofmFMCMg

Herregud, släng en kod till Chris!

lite offtopic; Du gjorde en låt förra året va?

Visa signatur

Why procastinate now when I can do it tomorrow?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chris_Kadaver:

Här är min Julklapp till alla på sweclockers. Jag hoppas den sprider lite julkänsla till alla hårdvaruentusiaster
God Jul
http://www.youtube.com/watch?v=g7gofmFMCMg

Hahah

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnnoyingIB:

F5 F5 F5 F5

Time well spent på julafton!