Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Du kör ju med USB-adapter, USB har en limit på 6 simultana nedtryckningar, det kan förklara saken

Nu vill vi se bilder på ett par knappar bortplockade

Bilder på ett par knappar bortplockade?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

jag vet inte vad han vill se !, men jag skulle gärna vilja se hur en av dessa brytare ser ut, om du skulle kunna få en bild på det

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xenoz:

jag vet inte vad han vill se !, men jag skulle gärna vilja se hur en av dessa brytare ser ut, om du skulle kunna få en bild på det

Det är ju inte som att det är någon särskilt sällsynt brytare, så det är bara att googla om man är intresserad Deskthoritys wiki har en bra sida om buckling spring med massor av bilder.

Permalänk
Medlem

jag är också en av de som är intresserad av att köpa, om du kommer över några fler.

Permalänk
Entusiast

Se där ja, bra fynd. Inte riktigt från 1998 som först beskrevs dock.

Hur många sådana var det du hade?

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elgot:

Wikipedia säger att ps/2 kom år 1987 och det där var väl från 1985?

Kan tillägga att mitt ena Model M som är ifrån 86-88 (minns inte exakt år), har en löstagbar PS/2 sladd.
Det jag använder dagligen är ett från 98 och den har en fast PS/2 sladd.
Eftersom PS/2 kontakten är döpt efter en datorserie/familj från IBM så skulle jag nog gissa på att nästan alla Model M efter 87 har PS/2.

Visa signatur

WS: 4770K, 16GB, 2x 960GB SSD, 1x 2TB SSD, RTX3070(deshrouded), CachyOS.
Behringer UM2, Sennheiser HD598, Antlion Modmic + XLR adapter.
SRV: 2600, 32GB, 500GB SSD, 2x 16TB HDD, Intel QUAD NIC, TrueNAS Scale.
SRV2: Raspberry Pi 4 4GB, 128GB SD, RPi-OS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

Bilder på T-bordet när du har plockat bort några knappar, dvs på brytarna som någon nämnde. Du skrev innan i tråden att du skulle ta bilder på det

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Här är ett par bilder på dels hela tangentbordet isärplockat men även en bild på en av brytarna...i de här fallet höger entertangent vid numpaden.

Vill ni ha bilder på något mer så är det bara att fråga!

Permalänk
Medlem

Än så länge vet ja inte om de finns fler eller hur många, det är en hel del med prylar att gå igenom! ja uppdaterar med info om jag hittar något såklart...även om det innefattar andra manuella.