Permalänk

Hårddisk

Hur ska man få reda på vad som är max gränsen för moderkortet när det gäller hårddisk jag har en 40gb nu och skulle helst vilja köpa en 120gb eller en 80gb! Har en hyrdator genom min morsas jobb en compaq tyvärr! Men en så länge har det inte varit några problem funkar riktigt bra! Jag ringde Compaq support men dom visste inte heller vad som var max gränsen!

Behöver hjälp!

Visa signatur

Pentium 4 1,6, Geforce 4 ti4200xp 128mb 3,3ns 300/600, 40gb hårddisk,256MB SDRAM,MX 300, Func surface 1030 och Logitech z-2200

Permalänk

vet ingen nåt om det här? jag vill inte bli tvungen att köpa en 40gb!
tacksam för svar

Visa signatur

Pentium 4 1,6, Geforce 4 ti4200xp 128mb 3,3ns 300/600, 40gb hårddisk,256MB SDRAM,MX 300, Func surface 1030 och Logitech z-2200

Permalänk
Medlem

Om ingen har svarat på en timme så är inte det direkt långsamt.. ha lite tålamod...

Och Nej det finns ingen som kan svara på det. Om inte Compaq kan svara på det så är det svårt för alla andra. Speciellt som du inte skriver ut nått om vad det är för dator. visst det står lite i din signatur, men hur skall vi veta att datorn som du skrivit om i signaturen är samma dator som du ställer en fråga om?`

Att skicka med lite info, minst modellnummer är ett krav när man ställer en sådan fråga. Om det varit ett hemmabygge så kan man istället säga vilket företag som tillverkat moderkortet + modell...

Åsså sista saken. Att ställa en sådan fråga som du gjorde i din andra post.. Det räknas som bumpning. Det får man inte göra då blir moderatorerna arga och låser tråden.. (läs bestämmelserna för forumet)

Ps. Tänkte att jag kan vara snäll också... Snacka med en polare som har en stor disk. Testa om det funkar. Det borde det göra du har ju trots allt en P4a.... D.s

Permalänk

Ok!

Visa signatur