Muskampen 2025: Segraren korad!

Rabattkoden på dell/alienware datorer från www.mecenat.se , please?!

Permalänk

Rabattkoden på dell/alienware datorer från www.mecenat.se , please?!

Hej!
Kan någon vänlig själ svara här eller skicka meddelande till mig med rabattkoden på alienware/dell datorer från www.mecenat.se ?!
Skulle vara mycket tacksam :D.

Mvh/Tommy

Permalänk
Medlem

Om du inte är student får du väl inte utnyttja erbjudandet?
och är du student så har du väl koden själv?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Om jag hade koden tillgänglig skulle jag då skriva denna tråd kan man ju då ställa sig frågan?!.... Kan det vara så att jag är student men det strular för mig & vill beställa den nu i helgen...eller kan det bara vara så att jag inte är student men försöker få tag i koden ändå? Har du någon gång laddat ner en film från internet utan att betala för den? Har du någon gång kört för fort.....frågorna är många.... Paragrafryttare finns det många av.... 1 + 1 =2 & jorden är rund & inte platt.

Permalänk

Enligt det du precis skrev är du ju tydligen inte en student så varför ska du få rabattkoden!? Koden är till för studenter och inte andra annars finns det ingen mening med att ha "studentrabatter"

Btw varför komma med dåliga jämförelser som att köra för fort? Fattar inte meningen med det!

Permalänk
Medlem

Jag tänkte langa den till dig, men koden verkar vara unik för varje person så jag tror det blir svårt om du beställer med någon annans kod.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Om du inte är student får du väl inte utnyttja erbjudandet?
och är du student så har du väl koden själv?

Skrivet av ja som e månsson: