Muskampen 2025: Segraren korad!

Rabattkoden på dell/alienware datorer från www.mecenat.se , please?!

Permalänk

Rabattkoden på dell/alienware datorer från www.mecenat.se , please?!

Hej!
Kan någon vänlig själ svara här eller skicka meddelande till mig med rabattkoden på alienware/dell datorer från www.mecenat.se ?!
Skulle vara mycket tacksam :D.

Mvh/Tommy

Permalänk
Medlem

Om du inte är student får du väl inte utnyttja erbjudandet?
och är du student så har du väl koden själv?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Om jag hade koden tillgänglig skulle jag då skriva denna tråd kan man ju då ställa sig frågan?!.... Kan det vara så att jag är student men det strular för mig & vill beställa den nu i helgen...eller kan det bara vara så att jag inte är student men försöker få tag i koden ändå? Har du någon gång laddat ner en film från internet utan att betala för den? Har du någon gång kört för fort.....frågorna är många.... Paragrafryttare finns det många av.... 1 + 1 =2 & jorden är rund & inte platt.

Permalänk

Enligt det du precis skrev är du ju tydligen inte en student så varför ska du få rabattkoden!? Koden är till för studenter och inte andra annars finns det ingen mening med att ha "studentrabatter"

Btw varför komma med dåliga jämförelser som att köra för fort? Fattar inte meningen med det!

Permalänk
Medlem

Jag tänkte langa den till dig, men koden verkar vara unik för varje person så jag tror det blir svårt om du beställer med någon annans kod.

Visa signatur

Intel Core i9 9900K | MSI MEG Z390 ACE | DDR4 32 GB 3200 MHz | MSI RTX 2080 X Trio | NZXT X62 Kraken | Samsung 970 EVO M.2 500GB, Intel 660P 2TB M.2 SSD | Corsair RM750X V2 | Be quiet! base 601

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Om du inte är student får du väl inte utnyttja erbjudandet?
och är du student så har du väl koden själv?

Skrivet av ja som e månsson:

Enligt det du precis skrev är du ju tydligen inte en student så varför ska du få rabattkoden!? Koden är till för studenter och inte andra annars finns det ingen mening med att ha "studentrabatter"

Btw varför komma med dåliga jämförelser som att köra för fort? Fattar inte meningen med det!

Ge han kod om ni har eller skit i de.
Lönt och gnälla om han är student eller inte

Permalänk
Medlem

Funderade på det sen tänkte jag "Nä, personen har ju avslutat sina studier då har ju han haft sin chans"

Att försöka utnyttja en rabat som är för specfika personer när man själv inte har rätt att nyttja den tycker jag bara är fel.

Visa signatur

PC [ I7 3770K 3.5 GHz OC 4.6 GHz | 2 x Gigabyte Geforce GTX 680 2048 MB GDDR5 OC 1137MHz |16 GB DDR3, Corsair VENGANCE LP 1600 MHz | Switch 810 | SSD 80 GB | SSD 2 X 120 GB | Western 2 T | MSI Z77A-S01 | Power 750 Watt | Logitech G510 | Logitech G35 | R.A.T. 7 | Razer goliathus | Speakers Andersson HomeCinema surround system | LG 42 " Full HD tv ]
Laptop [ MSI GE70 2OE | Samsung 27'' S27B550V LED | Logitech Performance Mouse MX ]

Permalänk

Det var just det som var min poäng...att ställa helt irrelevanta motfrågor.. Erikn911, tack ändå, snällt! Jag ka alltid försöka om du vill skicka meddelande till mig om du nu inte själv ska köpa en dell Trevlig helg!

Permalänk
Avstängd

Vidrigt att utnyttja ett system som inte är tilltänkt för dig om du inte är student.

Visa signatur

Acer Aspire TimelineX 3820TG - Corsair F60

Permalänk
Avstängd

Haha, sjukt många onlinepoliser som hade gjort exakt samma sak om dom hade chansen. Lika vidrigt att ladda ned olagliga torrenter.

Permalänk

Ja, fy fan riktigt vidrigt att utnytja en rabatt på 15%...fy fan. Skäms! Skärpning.... Paragrafryttare & ordbajseri i all ära men detta tangetbordskrigande är riktigt patetiskt! Jag har studerat, jobbat, studerat igen, betalat tusentalskronor i skatt & varit utomlands i krigszoner för svedalas räkning så jag har nog gjort min beskärda del i att bidra till samhället & gjort rätt för mig. Dessutom har jag hört att Alienware/dell sponsrar mma fighters så jag kanske får en helt gratis om jag skriver till dom. Då ska jag gladligen posta det här..kanske skänker lite till välbehövande & godhjärtade personer. Det kanske också sticker i ögonen på folk & är fel... Lägg ner nu. Trevlig helg allesammans!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommyn8or:

Ja, fy fan riktigt vidrigt att utnytja en rabatt på 15%...fy fan. Skäms! Skärpning.... Paragrafryttare & ordbajseri i all ära men detta tangetbordskrigande är riktigt patetiskt! Jag har studerat, jobbat, studerat igen, betalat tusentalskronor i skatt & varit utomlands i krigszoner för svedalas räkning så jag har nog gjort min beskärda del i att bidra till samhället & gjort rätt för mig. Dessutom har jag hört att Alienware/dell sponsrar mma fighters så jag kanske får en helt gratis om jag skriver till dom. Då ska jag gladligen posta det här..kanske skänker lite till välbehövande & godhjärtade personer. Det kanske också sticker i ögonen på folk & är fel... Lägg ner nu. Trevlig helg allesammans!

Jag ska försöka leta reda på var jag hittar koden så kan jag skicka den till dig.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tommyn8or:

Dålig förlorare?

I min värld så får man inte en kod utan man loggar in på en särskild hemsida och måste ha med sig en cookie som man får när man loggar in på mecenat.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Studentrabatten är för studenter, inga andra. Utdelandet av koder tillåts inte.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.