Permalänk
Medlem
Skrivet av aj123:

Ska du sälja den eller inte?

Har du ens läst tråden?

Visa signatur

Jag är värdelös på att stava.

Permalänk
Medlem

Nu är jag tillbaka från semestern och vi är numera uppe i 6 intressenter. 4 till så ber jag Bruce kolla upp kostnaden.

En på deskthority frågade om embedded numpad. Jag är inte speciellt intresserad av det, men ni som har anmält er får säga till om ni är intresserade av det...

Permalänk
Medlem

Jag kan gå varken eller när det kommer till numpad, men har helst ingen.

Visa signatur

Speldator - X870E | 9800X3D | 64GB 6000 CL30 | 4090 | 2TB 980 Pro | Win 11 Pro
Server - 3700X | 32GB | 7x5TB RAID-Z2 | TrueNAS

Permalänk
Medlem

Vi är uppe i 7 tangentbord nu. Jag vet att skatteåterbäringen längtar efter att spenderas på ett Topre :P.

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Skriv upp mig med. Jag ska ha ett till Topre, frågan är bara hur saftig prislappen blir på denna. Är det inte allt för dyrt så köper jag det istället för ett Vitt topre från Verkkokauppa.

Måste verkligen ha andra caps till mitt nuvarande tangentbord då det är helt omöjligt att knappa in siffror och koda med black on black. :<

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Skriv upp mig med. Jag ska ha ett till Topre, frågan är bara hur saftig prislappen blir på denna. Är det inte allt för dyrt så köper jag det istället för ett Vitt topre från Verkkokauppa.

Lysande :). När priset är färdigt så kommer alla anmälda ha chansen att backa, så det är lugnt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SevenFour:

Lysande :). När priset är färdigt så kommer alla anmälda ha chansen att backa, så det är lugnt.

Men dåså, skriv upp mig också

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrapaj:

Men dåså, skriv upp mig också

Du är uppskriven :D.

Permalänk
Medlem

Vi är nu uppe i 10 intressenter! Guilleguillaume som anmälde sig sist är intresserad, så jag tänkte åtminstone kolla upp hur ni som anmält ställer er till det innan jag mailar Bruce.

Edit: lägger med en bild på hur embedded numpad ser ut (ingen egen numpad alltså, utan några av de vanliga tangenterna agerar numpad om man aktiverar det med num lock): embedded numpad

Permalänk
Medlem

för mig kvittar det men jag misstänker att embedded numpad funktionen kommer höja priset.

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triffid:

för mig kvittar det men jag misstänker att embedded numpad funktionen kommer höja priset.

Jag har mailat Bruce och skickat med lite frågor om detaljerna, och en av dem är om en embedded numpad höjer priset.

Permalänk
Medlem

Underbart, hoppas att han hör av sig snart så vi kan spika det här.

Visa signatur

Speldator - X870E | 9800X3D | 64GB 6000 CL30 | 4090 | 2TB 980 Pro | Win 11 Pro
Server - 3700X | 32GB | 7x5TB RAID-Z2 | TrueNAS

Permalänk
Medlem
Skrivet av test0r:

Underbart, hoppas att han hör av sig snart så vi kan spika det här.

Bruce svarade kort idag och sa att han skulle kontakta Topre. Vi får väl se hur snabba de är på att svara...

Permalänk
Medlem

Jag har tyvärr tråkiga nyheter. Bruce har kontaktat Topre med vår förfrågan och han måste beställa minst 100 tangentbord för att det ska bli av vilket är mer än han trodde. Han erbjuder sig att göra beställningen om vi samlar ihop 40-50 intressenter, men med tanke på det intresse som vi haft hittills så känns det inte som att vi når det. Så därmed lägger jag ned det här försöket.

Jag ber om ursäkt till er som anmält er för att jag har skapat en förhoppning som jag inte kan leverera på. Jag är själv rätt besviken även om jag anat att det här kunde bli resultatet. Jag får se om jag slår till på ett otyst black on black TKL istället, trots mina aversioner mot det färgvalet.

Permalänk
Medlem

tråkigt :x

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss