Permalänk

Steam problem?!?

Tja!

Idag när jag skulle logga in på steam så får jag Steam fel kan inte ansluta till steam nätverket? Hur kan jag fixa detta snälla hjälpa mig :/

Mvh! //Tandfen

Permalänk
Hedersmedlem

Det fungerar här.

Starta om dator + internetanslutningspryl (router etc).

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Funkade int något annat tips?

Permalänk
Medlem

Har samma problem här med båda mina datorer, men jag trycker bara på "försök igen" så fungerar det.

Har dock bara detta problem när datorn startar upp då Steam startar då också.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Okej men jag kan inte ens försöka igen får bara upp Ok kan inte klicka ngt annat :s

Permalänk
Medlem

installera om Steam.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

Gjort det med funkade inte :/ asså Steam uppdateras men sen när jag ska logga in så kommer jag in och sen poppar det upp en ruta som säger Steam Fel kan inte ansluta till steam nätverket

Permalänk
Hedersmedlem

Kan vara tillfälligt fel hos Steam för just din inloggningsserver eller IP-spann. Vänta en timme och testa igen.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk

Har inte funkat sen kl 9 imorse hoppas att jag får svar av Steam support snart har mailat dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tandfen97:

Funkade int något annat tips?

Installera om steam.

Permalänk

Har redan gjort det.