Permalänk
Medlem

Hotmail?

När jag ska logga in på min mail ( Hotmail) hotmail.com, så skriver jag in mailen + passet och efter en del laddande så kommer det upp: "Den här sidan är inte tillgänglig.
Försök igen senare".
Asså.. Någon mer som har strul med detta?
Har testat både chrome o IE
Mvh MsToher

Visa signatur

Intel Core I5-3570K 3.4GHz, GTX 560, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz VENGEANCE, 650W, 1TB hårddisk, Windows 7 Ultimate, Asrock Z77 Extreme 4

Citera så jag hittar tillbaka och kan hjälpa er mer!!

Permalänk
Medlem

Ja.

Unable to send or receive messages for the Hotmail (XXX) account.

Server Error: 0x80072EFD
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Error ID: 0x80072EFD

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Orici:

Ja.

Unable to send or receive messages for the Hotmail (XXX) account.

Server Error: 0x80072EFD
Server: 'https://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Error ID: 0x80072EFD

Men så du skriver in mailen + lösenordet sen laddar det sen kommer du inte längre?
Förstod inte redigt det där...

Visa signatur

Intel Core I5-3570K 3.4GHz, GTX 560, Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz VENGEANCE, 650W, 1TB hårddisk, Windows 7 Ultimate, Asrock Z77 Extreme 4

Permalänk
Medlem

Kan ju vara så att MS bygger om Skydrive med tanke på att det inte får heta så längre. Ibland när dem bygger om och knåpar med serven så strular det. Det roliga är att man går aldrig ut förrän efteråt med vad man har gjort.

Permalänk
Medlem

"problem loading page" när jag går mot inkorgen

Permalänk
Medlem

Samma problem här.
https://status.live.com/ visar inget fel ännu iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Kan ju vara så att MS bygger om Skydrive med tanke på att det inte får heta så längre. Ibland när dem bygger om och knåpar med serven så strular det. Det roliga är att man går aldrig ut förrän efteråt med vad man har gjort.

Haha, men dem går att få ett samtal ifrån mig imon bitti om det inte funkar. För det finns ju dem som är extremt beroende av sin mail.. Sånt måste förvarnas.

Skrivet av jocke92:

"problem loading page" när jag går mot inkorgen

Då verkar det inte bara vara jag... För jag har testat på mobilen o mitt "vanliga internet" o inget gick.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Samma problem här.
https://status.live.com/ visar inget fel ännu iaf.

Dem säger att det troligtvis att det inte är något men det är rätt så stort problem..

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsToher:

Dem säger att det troligtvis att det inte är något men det är rätt så stort problem..

kommer inte heller in...

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

-- Man kommer nu mera in --

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av MsToher:

-- Man kommer nu mera in --

Jag gissar på att Serven låg nere. Sånt händer överallt.

Permalänk
Medlem

Förstår inte att folk fortfarande använder Hotmail som primär-mail fortfarande, är det bara jag som anser att det är gravt underlägset Gmail?

Visa signatur

Dator: ASUS Prime 470x PRO - AMD 5800X3D - Nvidia RTX 4070ti SUPER - EVGA SuperNova G3 650W - Fractal Design Define R5 - Noctua NH-D15 - ASUS Xonar DGX.
Kringutrustning: Corsair M65 Pro - Ducky One 3 Daybreak Full Size (Cherry MX Brown) - Sennheiser 350 SE. ASUS MG279Q.

Permalänk
Medlem

Ladda ner Firefox det funkar!.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jink:

Förstår inte att folk fortfarande använder Hotmail som primär-mail fortfarande, är det bara jag som anser att det är gravt underlägset Gmail?

Instämmer, outlook som det numera heter, är allmänt segt och har varit nere minst 3 gånger under Augusti och då under en längre tid (över 1 timme), medans Gmail bara flytit på (förutom de hela 5(?)minuterna som hela Google låg nere i mitten av Augusti).

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Instämmer, outlook som det numera heter, är allmänt segt och har varit nere minst 3 gånger under Augusti och då under en längre tid (över 1 timme), medans Gmail bara flytit på (förutom de hela 5(?)minuterna som hela Google låg nere i mitten av Augusti).

Så du tror Gmail är ännu bättre. Hur vet du vem som har flest avbrott. Jobbar du för något av företagen.

Går snabbt på Firefox Aurora och det så kallade skydrive är helt ok. Kör även dess app till telefonen så sluta snacka en massa bullshit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av buddaz:

Så du tror Gmail är ännu bättre. Hur vet du vem som har flest avbrott. Jobbar du för något av företagen.

Går snabbt på Firefox Aurora och det så kallade skydrive är helt ok. Kör även dess app till telefonen så sluta snacka en massa bullshit.

Jag märker väl när jag inte kommer åt tjänsten?
Outlook har för övrigt lagt till IMAP-stöd så nu kan man börja använda de med valfri mailklient.
Källa.
Källa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av crille631:

Jag märker väl när jag inte kommer åt tjänsten?
Outlook har för övrigt lagt till IMAP-stöd så nu kan man börja använda de med valfri mailklient.
Källa.
Källa.

Woho:)

Permalänk
Medlem

Med POP3 har du kunnat använda "Hotmail" med valfri mail klient som till exempel Thunderbird sedan ja hur länge sedan som helst.