Kan inte ansluta till trådlöst PRNP problem

Permalänk
Medlem

Kan inte ansluta till trådlöst PRNP problem

Hejsan
Igår kväll när jag skulle sätta igång dator så upptäckte jag att mitt trådlösa nätverk inte funkar utan där e namnet på internet och brevid namnet så är där ett rött X. Så jag började felsöka lite med att

* systemåterställning
*ta ut o blåsa rent nätverkskortet

Men inget av det funkade så jag testade Windows felsökningsprogram.
Och där stod det att min PNRP tjänst inte körs samt att inställningarna inte matchar routern och nätverkskortet tygligen :/ ???? Någon som kan hjälpa mig? Hade sökt på Google men har bara min mobil så det blir lite jobbit att hitta lösningar via den all hjälp uppskattas

Mvh Xquade

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]

Permalänk
Medlem

Radera tråden hittade det rätta forumet för detta inlägget.

Visa signatur

Chassi*fractal design define C* *Nätaggregat*EVGA Supernova G2 750W* *Grafikort*EVGA 1070 * *moderkort*MSI Z170A KRAIT GAMING 3X* *Ramminne*Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance LPX Svart* *Processor*Intel Core i7 6700K * *SSD*Samsung 850-Series EVO 500GB**SSD*WD 240GB ssd[B]