Då var det dags igen - Mer färg och liv åt BF4 SweetFx

Permalänk
Medlem

Funkar inte..

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Willez:

Funkar inte..

Ladda du hem från dropbox och extractade filerna i bf4 mappen? Satt bf4 till 64bit i origin? (högerklicka)
Win 8.1?
För det kör jag med och det funkar direkt efter ectractination.

Fick det funka med på och av också förresten, verkar nästan bara funka med drobbox settings config filen. Tänkte posta en video när jag tweakat klart det, lär dröja..

Om det krashar när du kommer in i spelet dra ner sharpness till 2.4 istället för den står på 3.3 och max är 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Willez:

Funkar inte..

nä, inte i kombination win8.1 och dx11, annars gör du någonting fel

Visa signatur

5800x -- 32Gb DDR4@3600 -- 3080Ti -- 500Gb M2+1Tb M2 +2x1Tb sata SSD

Permalänk
Medlem

Störande videoklipp. Först är det inget ljud, ingen text elr nått som berättar nått i klippen, själv ser jag Ingen skillnad på klippen mot orginalet. På bilderna såg man skillnad då man drog musen över bilderna. Borde göra bättre 50/50 mitt i klippen elr liknande. precis som med bilderna att "filtret" dras in över bilden på ett tydligt sett.

Är funktionen redan igång från början elr ändras det under tiden i klippen?

Visa signatur

i have a dream...whats your dream?...my dream is to have a dream...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Andyah:

Störande videoklipp. Först är det inget ljud, ingen text elr nått som berättar nått i klippen, själv ser jag Ingen skillnad på klippen mot orginalet. På bilderna såg man skillnad då man drog musen över bilderna. Borde göra bättre 50/50 mitt i klippen elr liknande. precis som med bilderna att "filtret" dras in över bilden på ett tydligt sett.

Är funktionen redan igång från början elr ändras det under tiden i klippen?

Kommer ny film.. Där jag växlar på och av..

Permalänk
Inaktiv

Valt rätt mkt färg nu för jag har lite ljusare bild, kan man ju ändra till sitt eget val
Skärpan ligger runt 0.4, alltså inte överdrivet mkt