BF3 GGC ban effekt på BF4 ?

Permalänk
Medlem

BF3 GGC ban effekt på BF4 ?

Hej, jag har blivit bannad ifrån GGC servers på bf3, Blir jag automatiskt bannad på BF4 då ?
Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lotoz:

Hej, jag har blivit bannad ifrån GGC servers på bf3, Blir jag automatiskt bannad på BF4 då ?
Tack.

Med största sannolikhet inte.

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Med största sannolikhet inte.

Tack, får hoppas på det.

Permalänk
Medlem

Någon i Battlelog-forumet svarade:
"Every game is handled separately at GGC! So you WONT be banned on bf4 if you are banned on bf3 and the other way around.
Recently this question was handled at the ggc board too:
http://board.ggc-stream.net/index.php?page=Thread&threadID=16... [board.ggc-stream.net] "

BF3 och BF4 använder dock samma pbguid. Det är busenkelt för en administratör att kika upp gamla bans i BF3. Det är nog inte helt omöjligt att det finns plugins för ProCon eller andra adminsystem som kikar upp historik baserat på pbguid. Du är alltså inte helt vattentät.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lotoz:

Tack, får hoppas på det.

Då får du se till att sköta dig bättre den hör gången då

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| MSI B650 Tomahawk | Ryzen 7 9800X3D | ASUS RTX 3070 | 64GB DDR5 6000MHz | MSI MPG A1000G | Samsung 970 Evo M.2 1TB + 2x WD Black SN850X 2TB|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lotoz:

Tack, får hoppas på det.

Då får du se till att sköta dig bättre den här gången då

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Då får du se till att sköta dig bättre den hör gången då

Haha