Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Medlem

Söker folk att spel med

Hej hej, jag och en polare söker lite folk som har lust att spela lite bf med oss någon/några kvällar i veckan.
Inget jätteseriöst lite publiclir efter jobbet sådär.
Vi är mellan 25 o 30 bägge två så vi söker väl egentligen folk över 20 iallafall.

Permalänk
Skrivet av biffenh:

Hej hej, jag och en polare söker lite folk som har lust att spela lite bf med oss någon/några kvällar i veckan.
Vi är mellan 25 o 30 bägge två så vi söker väl egentligen folk över 20 iallafall.

Halloj,

Adda isskrevet på Battlelog. 20+ kör också någon kväll efter jobbet.:)

Permalänk
Geeks Gaming

Säger bara SweClockers mumble... många som spelar där... de flesta är +20

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

bara att adda ordningsvakten, jag och min närmsta vän söker ganska exakt samma sak, vi spelar alltid själva men hade gärna haft sällskap!
är även i mumble.. lite då och då, jag är 20, och han är 23 hör av dig! mvh

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |
planering: vattenblock för grafikkort

Permalänk
Skrivet av biffenh:

hej är är det bf3 ni spelar så är jag också med!

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk
Skrivet av alakabambam:

hej är är det bf3 ni spelar så är jag också med!

Nynäshamnare?

Visa signatur

corsair hx 750w 80+ gold | FX 8320 octacore 4,5ghz |custom loop vattenkylning för processorn| 970a-g43 msi | Radeon HD powercolor 7970| 1x360gb lacie 7200rpm| OCZ agility 2 40gb | nzxt phantom vit | 8GB ballistix sport vlp 1866mhz |

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till mig, heter MrSprawler på Battlelog. Har även en pluton för just det ändamålet: Swedish old gents. Bara vanligt hederligt lir utan varken krav på seriositet, teamspeak, närvaro eller nämnvärda skills. En virtuell man-cave för oss som blivit gamla och desorienterade men som fortfarande tycker det är jävligt skoj att lira, med andra ord!

Permalänk
Skrivet av Ordningsvakt:

Nynäshamnare?

jajamän!

Visa signatur

Ljud: Quadral Aurum 70, Rotel RB-1582, Rotel RC-1550, Rega Dac, Musical Fidelity V-Link 192, Isotek Sirius Evo3
Dator 1: Define R4, Intel i7 3770k, HD 7970 Arctic Cooling CF, Samsung 840 Evo 500gb, Creative SB X-Fi Titanium HD
Dator 2: fujitsu lifebook nh532, Samsung 840 250gb

Permalänk

Har lagt till er som skrivit i tråden. Heter Dockeysnakee så ni vet vem det är. Vem som helst får gärna lägga till mig också!

Permalänk
Medlem

har lagt till er alla heter boerstil på battlelog

Vi brukar sitta på swec mumble när vi spelar så det är bara att ramla in om ni vill vara med

Permalänk
Skrivet av alakabambam:

jajamän!

Trodde jag var ensam haha

Skrivet av biffenh:

har lagt till er alla heter boerstil på battlelog

Vi brukar sitta på swec mumble när vi spelar så det är bara att ramla in om ni vill vara med

dåså! ses dära

Visa signatur

Permalänk
Medlem

-GK-Hellracer är 37 spelar efter jobbet bara för sköjs skulle spelar nästan uteslutet med folk över 30

Permalänk
Medlem

Jag letar efter samma faktiskt. Dellwich var namnet på battlelog. Bara att adda.