Ett bygge dedicerat till sambon. BEHÖVER FEEDBACK

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

Hej, lite off-topic men vart hittade du den första bilden du har på din första post?

Genom en snabb Google-bildsökning fick jag fram den här facebook-posten vilket verkar vara där bilden kom från början: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448987555227279&set=a...

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Jag hade tagit ett annat nättaggregat. Seasonic?

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

Har du ens frågat den enda personen som är viktig? Sambon. Vilka krav har hon. Vill hon transportera den? Hur krävande spel? Är en dold dator bättre? Vad tycker hon är fult med din dator? Är det form, färg, sladdar eller vad. Helt enkelt, prata med sambon innan du gör fel.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

vf?

Skrivet av Hattifnatten:

Jag hade tagit ett annat nättaggregat. Seasonic?

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

jag har pratat med henne ja. annars hade det väl vart lite pointless att ens börja tänka på detta eller? den är bra som den är kankse inte kommer spela så krävande spel men det ska bli ett fint projekt så vill brassa på.

Skrivet av FX9:

Har du ens frågat den enda personen som är viktig? Sambon. Vilka krav har hon. Vill hon transportera den? Hur krävande spel? Är en dold dator bättre? Vad tycker hon är fult med din dator? Är det form, färg, sladdar eller vad. Helt enkelt, prata med sambon innan du gör fel.

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av QnoX:

Man hade kunnat tro att du är mitt sub-konto

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Aaaww name stealer;)

Skrivet av QuinnoX:

Man hade kunnat tro att du är mitt sub-konto

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

Personligen hade min sambo fått snedspel på mig om hon hade fått reda på att jag lade ~30k på en dator.
Oavsätt om den var lila med fjärilar eller ej

Visa signatur

New. I7 11800h undervolt, RTX3070max-P, 1080p 300hz, 16GB Samsung 3200@3500cl20, 1+1TB nvme.
-
Old. I7 8750h undervolt, gtx1070 undervolt, 1440p 144hz, 16GB Corsair 2666, 1TB MP510 nvme.
-
Older. Intel I7 3610qm, Amd7970m, 8GB Kingston HyperX 1600mhz, 500GB Samsung 850 ssd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QnoX:

Aaaww name stealer;)

2011 stor chans hahah

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

min tycker det är okej efter som jag jobbar hårt för mina pengar plus har ganska bra lön:D

Skrivet av PelleRell:

Personligen hade min sambo fått snedspel på mig om hon hade fått reda på att jag lade ~30k på en dator.
Oavsätt om den var lila med fjärilar eller ej

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem

dock daterar mitt namn bak till min cs 1.6 stor tid på 04/05 någong gång:P

http://www.kifferstuebchen.de/hlstats/index.php?mode=playerin... här är från 06 men hadde det tidigare

Skrivet av QuinnoX:

2011 stor chans hahah

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Medlem
Skrivet av QnoX:

dock daterar mitt namn bak till min cs 1.6 stor tid på 04/05 någong gång:P

http://www.kifferstuebchen.de/hlstats/index.php?mode=playerin... här är från 06 men hadde det tidigare

Får väl se mig som eftergångare då

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!