Permalänk
Hedersmedlem

Var köpa Porta Pro?

Jag ska ha ett par Koss Porta Pro till min MuVo. Var köper man dessa lurar billigast?
Kostar 698:- lokalt på HiFi-klubben vilket jag tycker är helt ok, men kan man komma ännu billigare undan?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk

Audiovideo säljer dem, tror dem kostar 50:- mer där, men å andra sidan kvittar det var man pröjsar för dem, dem är värda allt o lite till..

Visa signatur

I´m not a player, I just fuck a lot...

Ingen tjej kan någonsin tillfredställa mig lika mycket som min dator gör.

Permalänk
Medlem

Varför inte kolla in Koss KSC35 istället? Billigare och bättre ljud. Sen förstör dom inte frissan heller

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Hedersmedlem

Jo, jag var lite sugen på KSC35 men ingen verkar ha dem här lokalt i Uppsala. Så jag har inte kunnat provlyssna dem. Skulle iofs kunna beställa ett par och chansa, men jag har ganska dåligt med pengar just nu.
Kan man ha dem på sig fast man har glasögon? Hur sitter de på öronen?

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Jag tror man kan köpa dom i den där elektronikaffären i NK..

Permalänk
Medlem

»Fyndbörsen« säljer dom för 595:-.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TM
Varför inte kolla in Koss KSC35 istället? Billigare och bättre ljud. Sen förstör dom inte frissan heller

Det är ej bättre ljud i dom.
Lika bra ljud i båda

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk

mm säger samma sak, ljudet e detsamma. Nackdelen med porta pro e väl att dem e gräsligt fula. Menmen..

Visa signatur

I´m not a player, I just fuck a lot...

Ingen tjej kan någonsin tillfredställa mig lika mycket som min dator gör.

Permalänk
Medlem

Sporta Pro kan vara ett bra alternativ. De har samma element som Porta Pro, men brukar vara lite billigrare och har en lite diskretare design.

Edit: NetOnNet har dom för 559:-.

Permalänk
Medlem

Satsa på kvalité när du beställer:

http://www.datorprylar.com/produkt_detaljer.asp?ID=3154

Speciellt bra support, om än lite högre pris!

Visa signatur

AMD 2100+ @ 1730Mhz | MSI KT3 Ultra2 | 512Mb DDR 1 256 TwinMos 1 256 NoName | 1 120Gb Maxtor Fluid 1 40Gb Seagate |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vicotnik
Jo, jag var lite sugen på KSC35 men ingen verkar ha dem här lokalt i Uppsala. Så jag har inte kunnat provlyssna dem. Skulle iofs kunna beställa ett par och chansa, men jag har ganska dåligt med pengar just nu.
Kan man ha dem på sig fast man har glasögon? Hur sitter de på öronen?

KSC35 kan man ha utan problem fastän man har glasögon, vilket jag själv har. Den svarta bygeln som sitter på lurarna sätter man på baksidan av öronen så att spetsen på bygeln pekar rakt ner mot marken. Jag fann dom lite obeväma dom första dagarna men sedan när man vant sig känner man knappt att dom är där. Om du hört portapro så vet du nästan hur KSC35 låter. Skillnaden är att basen är lite svagare medan diskanten blir starkare, vilket jag tycker ger ett mer välbalanserat ljud till skillnad från portapro som lägger för stor vikt på basen.

Edit: Apropå KSC35 så har den tyvärr slutat tillverkas och istället ersatts med KSC50 som jag tycker är lite sämre. I många länder har det blivit väldigt svårt att hitta KSC35, så på eBay såldes nyligen några par för över $100. Så KSC35 är något av en investering numera

Visa signatur

Att spela är mänskligt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidE

Satsa på kvalité?

Fyndbörsen är billigare och det är inga problem att beställa från dom, jag har själv köpt mina Porta Pro därifrån.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AcidE

Hmmm.. betala 720:- inkl. frakt (ifall man förskottsbetalar, annars 760:-) när jag som sagt kan köpa lurarna lokalt för 698:-
Njaa, jag tror inte det..

Visa signatur