Inväntas? [Vad menas med "inväntas" när det gäller serviceärenden? /mod]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005

Inväntas? [Vad menas med "inväntas" när det gäller serviceärenden? /mod]

Hej,

Vad betyder inväntas under händelser när det gäller serviceärande?

Förtydligad rubrik

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2006

Har du skickat tillbaka någon produkt för service?

Antar att de inväntar produkten. Känns mest logiskt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Jan 2012

Inväntas betyder att dom väntar på produkten, sen står det mottagen när den är mottagen.

MVH

Fractal Design R5 | MSI X370 Pro Carbon | Ryzen 5 1600 @3,9 | Corsair DDR4 3200 | DH-15 | ASUS GTX 970 STRIX | Corsair RM850W | 2x Corsair Force Series 3 120GB + Crucial BX100 250GB| 4TB Mek disk |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2005

Tack ser att jag fått ett mail med instruktioner kring det hela.

Ett förslag till er på Inet är att ni meddelar kunden på det vis som hen kryssat i att kontakten ska hållas genom formuläret ni har för serviceärende. T.ex om kunden kryssar i SMS som kontaktsätt skicka ett SMS med information om att ni varit tvungna att söka kontakt på annat vis för att delge information, t.ex genom e-post.

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Doktor_Krall:

Tack ser att jag fått ett mail med instruktioner kring det hela.

Ett förslag till er på Inet är att ni meddelar kunden på det vis som hen kryssat i att kontakten ska hållas genom formuläret ni har för serviceärende. T.ex om kunden kryssar i SMS som kontaktsätt skicka ett SMS med information om att ni varit tvungna att söka kontakt på annat vis för att delge information, t.ex genom e-post.

Tackar för förslaget! Skickar vidare det här till våra systemansvariga som ständigt jobbar med att försöka göra hemsidan så tydlig och enkel som möjligt.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter