Permalänk
Medlem

Kritik och tipps på hemsida

Har nu under ett tag jobbat på att bygga klart den här hemsidan vadskajag.se
Eftersom man själv oftast inte ser brister och dåliga beslut på samma sätt som andra så vill jag nu be om design
och funktionskritik (gärna konstruktiv)

Är medveten om att "Göra" fliken är lite seg men det är något jag jobbar på att åtgärda just nu
Planerar att så småningom utöka utbudet på kategorier och även fylla de befintliga

Frågor jag gärna vill ha svar på:
- Är designen tilltalande?
- Uppenbara buggar?
- Saknas något?
- Går något att göra bättre?
- Hur reagerar ni som besökare?
- Annat?

Permalänk
Medlem

Att göra i Göteborg fungerar inte, istället får man en slumpad stad.

Permalänk
Medlem

Märkte det nu också. Det är APIet som jag använder som inte fungerar som det ska. Har mailat dom som håller i det :S

Permalänk
Medlem

lite mellanrum mellan objekten skulle inte vara fel. speciellt på film och spelsidan, där många bilder har olika förhållanden, så att bilderna inte ligger i ett perfekt rutnät.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Att klicka på rubriken överst på sidan för att gå ett steg tillbaka känns nu inte riktigt så intuitivt.

Permalänk
Medlem

Har nu gjort lite ändringar på sidan, efter lite eftertanke så valde jag att ändra så att knapparna på förstasidan alltid slumpar fram ett alternativ
istället för att komma fram till listan.

Min grundtanke med sidan är att man ska få ett alternativ och inte välja ett
Men självklart så finns det möjlighet att få upp listorna som fanns innan.

Skrivet av jetten:

Att klicka på rubriken överst på sidan för att gå ett steg tillbaka känns nu inte riktigt så intuitivt.

Kanske inte, men min tanke är att det är mern stilrent, och alla har både tillbakaknappar på dator och mobil så behövs det verkligen en synlig
tillbakaknapp på sidan?

Göra fliken: buggar än. Har mailat dom som håller i APIet jag använder. Förhoppningsvis så kommer det att fungera felfritt innom någon dag nu
och hoppas även på att kunna snygga till designen lite

Fler tipps/kritik/ideer eller lite vad som motages gärna (Kanske någon form av sammarbeten?)