Den stora Playstation 4-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av hunden:

I viloläge ska den vara knäpptyst, ingen skillnad mot det avstängda läget. Min står i viloläge just nu med en skiva i och det enda som tyder på att den inte är helt avstängs är att den lyser orange på ovansidan.

Om du har i en USB-kabel för att fortsätta ladda kontrollen kan den däremot låta från fläkten har jag för mig, kan det vara orsaken?

Enda tillfället min låter (när den är i viloläge) är när den laddar ned något i bakgrunden som en uppdateringsfil eller liknande. Man hör att HDDn jobbar lite och det får även fläkten att snurra en aning.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Inaktiv

PSN+ spelen för oktober: http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-30-ps-plus-october-...

Broken Age (PS4/PS Vita)
Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4/PS3)
Kickbeat (PS Vita/PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
Chariot (PS3)

Trist månad för min del, lutar mot att inte förnya PSN+ i december som det ser ut i dagsläget.

EDIT: Någon som förbokat Uncharted Collection? Jag är rätt sugen för tillfället, spanar på priser iallafall en gång dagligen. Spelet lanseras ju om en vecka.

Permalänk
Medlem

Händelse raden representerar en av dom negativa UI, den sträcker sig längst skärmen på ett sätt som gör det omöjligt att se och bläddra fort genom menyn. Efter att ha ägt konsolen snart ett år och laddat ner ett antal spel och appar känns det som att menyn aldrig har ett slut.
Jag saknar verkligen PS3 menyn där allt var kategoriserat, Sony tog ett steg bakåt i detta fall.

Annars är jag väldigt nöjd. Sitter och nöter Dragon age Inquisition och väntar ivrigt på nya Uncharted.

Visa signatur

Stationära: Chassi: Fractal Design Define R4 Svart Moderkort: ASUS Z170 PRO GAMING CPU: Intel Core i7 6700K Kylning: Thermalright true spirit140 power Ram: HyperX 16GB 2133MHz GPU: Asus GTX 1070 FE Lagring1: 120GB Sanddisk Extreme Lagring2: WD Black 1TB PSU: Fractal Design Integra 750W Kringutrustning: Corsair H2100 Corsair K70 RGB Razer Deathadder Logitech Z Cinema Benq 24" XL2411 Bärbar: Lenovo Y50-70 Konsol: Playstation 4

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

PSN+ spelen för oktober: http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-30-ps-plus-october-...

Broken Age (PS4/PS Vita)
Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4/PS3)
Kickbeat (PS Vita/PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
Chariot (PS3)

Trist månad för min del, lutar mot att inte förnya PSN+ i december som det ser ut i dagsläget.

EDIT: Någon som förbokat Uncharted Collection? Jag är rätt sugen för tillfället, spanar på priser iallafall en gång dagligen. Spelet lanseras ju om en vecka.

PS+ har väl inte direkt varit något för PS4 än så länge, dock en del för PS3/PSVita genom åren, PS4 kanske börjar komma framöver förhoppningsvis då PS4 nu är vid 2 års gränsen, så de äldsta spelen kanske kan komma ut på PS+.

Och Uncharted är ju ett "måste ha" spel
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3186261
548 kr billigast (Electro World) just nu.

Skrivet av Damadre:

Händelse raden representerar en av dom negativa UI, den sträcker sig längst skärmen på ett sätt som gör det omöjligt att se och bläddra fort genom menyn. Efter att ha ägt konsolen snart ett år och laddat ner ett antal spel och appar känns det som att menyn aldrig har ett slut.
Jag saknar verkligen PS3 menyn där allt var kategoriserat, Sony tog ett steg bakåt i detta fall.

Annars är jag väldigt nöjd. Sitter och nöter Dragon age Inquisition och väntar ivrigt på nya Uncharted.

Du kan ställa in det i menyn, att det ska begränsas:

"Allt innehåll i innehållsområdet på hemskärmen visas när du tar bort kryssmarkeringen från [System] > [Begränsa antalet innehållsobjekt på hemskärmen]."

http://manuals.playstation.net/document/sw/ps4/settings/limit...

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

PSN+ spelen för oktober: http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-30-ps-plus-october-...

Broken Age (PS4/PS Vita)
Super Meat Boy (PS4/PS Vita)
Unmechanical Extended (PS4/PS3)
Kickbeat (PS Vita/PS3)
Kung Fu Rabbit (PS Vita/PS3)
Chariot (PS3)

Trist månad för min del, lutar mot att inte förnya PSN+ i december som det ser ut i dagsläget.

EDIT: Någon som förbokat Uncharted Collection? Jag är rätt sugen för tillfället, spanar på priser iallafall en gång dagligen. Spelet lanseras ju om en vecka.

Jo det har varit väldigt tunt med bra spel på PSN+ de senaste 3 månaderna för min del. =/

Och angående Uncharted Collection, så har jag skaffat spelet på PSN (vill inte ha spel på skivor).

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Här kommer fyra Rainbow 6 Siege koder till,

*Använda*

Permalänk

@Naxos: Tack!

(Tog kod: E699-(TRE)TNK-KGQT)

Visa signatur

Citera för svar.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PowerNet:

PS+ har väl inte direkt varit något för PS4 än så länge, dock en del för PS3/PSVita genom åren, PS4 kanske börjar komma framöver förhoppningsvis då PS4 nu är vid 2 års gränsen, så de äldsta spelen kanske kan komma ut på PS+.

Och Uncharted är ju ett "måste ha" spel
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3186261
548 kr billigast (Electro World) just nu.

Jo, jag förmodar att det kanske blir lite bättre titlar runt jul och någon månad in på 2016. PS3-utbudet har ju märkbart försämrats med exempelvis.

Jag hoppas på att Electroworld kör en 5-10% kassarabatt på spel innan dess. Då det egentligen bara är Uncharted 2 jag är speciellt intresserad av så vill jag inte betala alltför mycket för speciellt första Uncharted. Då jag håller på och spelar igenom Tomb Raider som kom med månadens Games with Gold på Xbox One så ökar suget rätt rejält för Uncharted, de har ju en hel del likheter trots allt.

Skrivet av Gascogne:

Jo det har varit väldigt tunt med bra spel på PSN+ de senaste 3 månaderna för min del. =/

Och angående Uncharted Collection, så har jag skaffat spelet på PSN (vill inte ha spel på skivor).

Jo jag håller med. Jag tyckte att Grow Home i september månads utbud såg lovande ut men efter tio minuters spelande gav jag upp. Kanske gör ett till försök framöver men det är tveksamt. Nu förväntar jag mig ju såklart inte att alla spelen ska tilltala mig själv förstås men varit lite väl glest det senaste året. Hakade på 2013 och året ut där och en bit av 2014 var i mitt tycke riktigt lovande.

Jag köpte Last of Us på PSN när de rabatterade spelet ganska bra julen 2013. Lite störande att de inte ens gav en rabatt för PS4-versionen. Samtidigt så slapp jag köpa om Journey och det var tacksamt. Köper bara spel på skiva för både min PS4 och Xbox One för tillfället, känns som det bättre alternativet för min del. Vill jag sälja spelet så är det inget som hindrar mig. Samt rätt trevligt att ha spelen uppradade i hyllan med förstås.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon5930:

Jo, jag förmodar att det kanske blir lite bättre titlar runt jul och någon månad in på 2016. PS3-utbudet har ju märkbart försämrats med exempelvis.

Jag hoppas på att Electroworld kör en 5-10% kassarabatt på spel innan dess. Då det egentligen bara är Uncharted 2 jag är speciellt intresserad av så vill jag inte betala alltför mycket för speciellt första Uncharted. Då jag håller på och spelar igenom Tomb Raider som kom med månadens Games with Gold på Xbox One så ökar suget rätt rejält för Uncharted, de har ju en hel del likheter trots allt.

Jo jag håller med. Jag tyckte att Grow Home i september månads utbud såg lovande ut men efter tio minuters spelande gav jag upp. Kanske gör ett till försök framöver men det är tveksamt. Nu förväntar jag mig ju såklart inte att alla spelen ska tilltala mig själv förstås men varit lite väl glest det senaste året. Hakade på 2013 och året ut där och en bit av 2014 var i mitt tycke riktigt lovande.

Jag köpte Last of Us på PSN när de rabatterade spelet ganska bra julen 2013. Lite störande att de inte ens gav en rabatt för PS4-versionen. Samtidigt så slapp jag köpa om Journey och det var tacksamt. Köper bara spel på skiva för både min PS4 och Xbox One för tillfället, känns som det bättre alternativet för min del. Vill jag sälja spelet så är det inget som hindrar mig. Samt rätt trevligt att ha spelen uppradade i hyllan med förstås.

Hej!

Att de försämrar PS3´s PS+ utbud är inte direkt så konstigt, dels så har de gett en hel del bra PS3 titlar längre tillbaka, och dels så vill de ju sälja PS4 konsoler, och nya spel, vilket de på ett sätt hämmar om de fortsätter ge de bästa/attraktivaste titlarna till PS3 via PS+, vilket skulle minska försäljningen av PS4 konsoler.

Kom ihåg att än idag så släpps ju en stor del av spelen även till PS3 (och även Xbox 360 på Xbox sidan), det kombinerat med bra titlar på PS+ för PS3 skulle nog slå mot PS4 försäljningen.

Last of Us för PS4 är rätt nedsatt just nu med på PS Store (161 kr) mot 348 kr fysisk.

Det är ju det som är fördelen med fysiska, de kan säljas/bytas in, eller man kan låna ut till bekanta, och låna bekantas spel (Så länge det inte är multiplayer spel som båda vill spela tillsammans såklart), och som du sa att det är rätt trevligt att fylla hyllan

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Tackar!
Jag tog P9QE-E4ND-(FEM)ADR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Här kommer fyra Rainbow 6 Siege koder till,

R8E4-LPNM-888(SEX)
JH84-8PNB-JKJ(ÅTTA)
P9QE-E4ND-(FEM)ADR
E699-(TRE)TNK-KGQT

Vill gärna ha en, men är på jobbet tills kl 17, så jag missar väll det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PowerNet:

Hej!

Att de försämrar PS3´s PS+ utbud är inte direkt så konstigt, dels så har de gett en hel del bra PS3 titlar längre tillbaka, och dels så vill de ju sälja PS4 konsoler, och nya spel, vilket de på ett sätt hämmar om de fortsätter ge de bästa/attraktivaste titlarna till PS3 via PS+, vilket skulle minska försäljningen av PS4 konsoler.

Kom ihåg att än idag så släpps ju en stor del av spelen även till PS3 (och även Xbox 360 på Xbox sidan), det kombinerat med bra titlar på PS+ för PS3 skulle nog slå mot PS4 försäljningen.

Last of Us för PS4 är rätt nedsatt just nu med på PS Store (161 kr) mot 348 kr fysisk.

Det är ju det som är fördelen med fysiska, de kan säljas/bytas in, eller man kan låna ut till bekanta, och låna bekantas spel (Så länge det inte är multiplayer spel som båda vill spela tillsammans såklart), och som du sa att det är rätt trevligt att fylla hyllan

Livkäl får vi mindre för pengarna nu. PSN+ spelen var tidigare överlag riktigt bra, idag får vi en del mediokra titlar och ibland även rent skräp. Samtidigt har ju Sony såklart sålt bra med PS4or och kan uppenbarligen se i deras siffror att de inte behöver göra ett lika bra jobb som tidigare. Här syns det ju extra väl då Microsoft börjat satsat hårdare på just Games with Gold med.

PS3 och Xbox 360 är i samma nivå som PS2 och Xbox var 1-2 år in efter lansering av nästa generations konsoll. Spel dyker fortfarande upp då det finns så många konsoller ute hos konsumenter så det fortfarande går att tjäna pengar men det vi ser är likt då utgåvor som inte stämmer överrens med efterföljande generation. Med tanke på hur länge Sony höll PS2 i liv så lär väl PS3 finnas kvar ett par år till med.

Last of Us på PSN kostade dock 500kr+ när jag köpte det i december 2014. Kan ha varit 600kr eller ännu mer, priserna på PSN (och Xbox Live) är ju ganska extrema mot butikspriserna. Min retail-utgåva av just Last of Us gick lös på ca 300kr vilket kändes ganska okej, behövde något att spela på min PS4 och just det spelet var ändå rätt bra till PS3 trots allt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonthan:

Vill gärna ha en, men är på jobbet tills kl 17, så jag missar väll det

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har en över, kan skicka den i PM om du vill!

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Uppgraderat min PS4 med en 1Tb SSHD, det ångrar jag INTE kan jag säga. Den gör ingen särskild skillnad om man kör spel från skiva, däremot nedladdade spel.

Har haft konsolen sen dag ett och ångrar det inte för fem öre.

Kan ju konstatera att man behöver ORB Thumbgrips, för kvaliteten på gummit på analogspakarna är ju lite i underkant. Batteritiden på DS4 är väl sådär också, så köpte två stycken Nyko PowerPak från amazon, man märker inte ens av dem
http://youtu.be/TgGUEAyKFhg
Värt att införskaffa om man spelar mycket. Tog åtta dagar att få hem för övrigt.

Spel just nu:

Bloodborne
Thief
Metal Gear Solid 5, vann collectors edition från Playstation Sverige värde 1500:-

Skulle stå 1tb Sshd inte 2
Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Här kommer fyra Rainbow 6 Siege koder till,

JH84-8PNB-JKJ(ÅTTA)

Nöp denna kod, tackar!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Här kommer fyra Rainbow 6 Siege koder till,

R8E4-LPNM-888(SEX)
JH84-8PNB-JKJ(ÅTTA)
P9QE-E4ND-(FEM)ADR
E699-(TRE)TNK-KGQT

Jag tog R8E4-LPNM-888(SEX). Tack ska du ha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Jag har en över, kan skicka den i PM om du vill!

Skulle vara jättesnällt
Tack så jättemycket frizzy

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Elakekocken:

Uppgraderat min PS4 med en 2Tb SSHD, det ångrar jag INTE kan jag säga. Den gör ingen särskild skillnad om man kör spel från skiva, däremot nedladdade spel.

Har haft konsolen sen dag ett och ångrar det inte för fem öre.

Kan ju konstatera att man behöver ORB Thumbgrips, för kvaliteten på gummit på analogspakarna är ju lite i underkant. Batteritiden på DS4 är väl sådär också, så köpte två stycken Nyko PowerPak från amazon, man märker inte ens av dem
http://youtu.be/TgGUEAyKFhg
Värt att införskaffa om man spelar mycket. Tog åtta dagar att få hem för övrigt.

Spel just nu:

Bloodborne
Thief
Metal Gear Solid 5, vann collectors edition från Playstation Sverige värde 1500:-

Vill bara påpeka att spelen inte körs från skiva utan installeras till lagringsenheten och körs därifrån. Så det bör bli lika. Största skillnaden är just licensen, PSN-versionen är låst till PSN-kontot medan retail/skivutgåvan är själva skivan vad som motsvarar licensen.

Dock är det ganska störande att Sony försöker locka med PSN-köp av samma spel som sitter i skiv-läsaren...

Min 500GB HDD är full nu, vore fint att byta till en större men blir troligen att försöka rensa lite istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Vill bara påpeka att spelen inte körs från skiva utan installeras till lagringsenheten och körs därifrån. Så det bör bli lika. Största skillnaden är just licensen, PSN-versionen är låst till PSN-kontot medan retail/skivutgåvan är själva skivan vad som motsvarar licensen.

Dock är det ganska störande att Sony försöker locka med PSN-köp av samma spel som sitter i skiv-läsaren...

Min 500GB HDD är full nu, vore fint att byta till en större men blir troligen att försöka rensa lite istället.

Skickades från m.sweclockers.com

Då är bloodborne segt av naturen ändå då, tycker inte Sshd:n hjälper alls på det spelet i alla fall. Har bara två spel på skiva, bloodborne och Metal Gear solid 5 varav det senare har jag inte hunnit testa så mycket.

Men varför måste jag ha skivan när jag spelar förresten? Funkar inte utan ju. Funkar den lätt begripligt som en aktivering av hdd-innehållet då?

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Elakekocken:

Då är bloodborne segt av naturen ändå då, tycker inte Sshd:n hjälper alls på det spelet i alla fall. Har bara två spel på skiva, bloodborne och Metal Gear solid 5 varav det senare har jag inte hunnit testa så mycket.

Men varför måste jag ha skivan när jag spelar förresten? Funkar inte utan ju. Funkar den lätt begripligt som en aktivering av hdd-innehållet då?

Nu vet jag inget om dessa spel på PS4, kan hända att de valt någon specialare där endast delar av spelen installeras likt vissa senare PS3-spel. Med PS3 var det dock skillnad, de spel som installerade någon större mängd av spelen på lagringsenheter var ganska få, de flesta spel på skiva kördes mer eller mindre helt från skiva.

Skivan är licensen som bekräftar att du äger äger spelet. Är inte skivan i vet inte PS4/Sony om du verkligen äger spelet. Hade dessutom varit lätt att piratkopiera spel om det räckte att stoppa in skivan, installera och lämna tillbaks till butik/vän/etc. Skivan bör bara snurra vid start av spelet och ska sedan sluta snurra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

nvm kunde inte aktivera koderna på ps4 men märkte att jag hade fått en kod till pc....

Visa signatur

Moderkort: Asus Maximus VI Hero CPU: i7 4770k RAM: G.Skill Ares 16GB
PSU: Corsair TX Series 650W GPU: GIGABYTE GTX670 OC
Chassi: Antec P280 Cpu-Kylare: Stock SSD: Samsung 840 EVO Series 250GB
OS: Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem

Om någon annan vill ha en Rainbow Six Siege key till PS4 så citera mitt inlägg så skickar jag koden i PM. Har 2 st kvar atm

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Uppgraderat min PS4 med en 2Tb SSHD, det ångrar jag INTE kan jag säga. Den gör ingen särskild skillnad om man kör spel från skiva, däremot nedladdade spel.

Har haft konsolen sen dag ett och ångrar det inte för fem öre.

Kan ju konstatera att man behöver ORB Thumbgrips, för kvaliteten på gummit på analogspakarna är ju lite i underkant. Batteritiden på DS4 är väl sådär också, så köpte två stycken Nyko PowerPak från amazon, man märker inte ens av dem
http://youtu.be/TgGUEAyKFhg
Värt att införskaffa om man spelar mycket. Tog åtta dagar att få hem för övrigt.

Spel just nu:

Bloodborne
Thief
Metal Gear Solid 5, vann collectors edition från Playstation Sverige värde 1500:-

Är det en 3,5tum sshd du använder då (hittar inga på 2,5)? och hur får du i så fall plats med den i konsolen?

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Dock är det ganska störande att Sony försöker locka med PSN-köp av samma spel som sitter i skiv-läsaren...

Håller med till 100% Det är sjukt irriterande!

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mega-Dark:

Är det en 3,5tum sshd du använder då (hittar inga på 2,5)? och hur får du i så fall plats med den i konsolen?

Förlåt, 1tb ska det stå givetvis

Denna http://www.inet.se/produkt/4304924/1tb-seagate-laptop-sshd-8g...

Ska däremot köpa 3,5 tums Sshd på 4tb till den sen med hjälp av en Nyko Data Bank

http://www.amazon.com/Nyko-Data-Bank-PlayStation-4/dp/B00UA55...
Fast från co.uk såklart.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem

Rainbow 6 Siege koder (skriv vilken ni tar)

  1. 5JAM-4TN2-N27Q

  2. 8A2T-RKN8-FMTG

  3. 5K9P-T3NT-HB59

  4. N2D4-FNND-5CNP

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Yes då fick man beta till Need for Speed. 19gb ska tankas sen blir det kalas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Naxos:

Yes då fick man beta till Need for Speed. 19gb ska tankas sen blir det kalas.

Samma här

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som upplever mera Micro stutter i streamad film efter senaste uppdateringen?

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av frizzy10:

Samma här

Samma här, spelat två timmar nu och blivit disconnectad 4 gånger från NFS online