Mechwarrior Online - Exiled Wolves of Fenris (XWLF)

Permalänk

Mechwarrior Online - Exiled Wolves of Fenris (XWLF)

Exiled Wolves of Fenris (XWLF) är en merc grupp som primärt arbetar för de olika inner sphere faktionerna. Vi hoppar från faction till faction på ungefär 2 veckors kontrakt basis. Vi spelar spelet enligt mottot att det ska vara kul, och att verkliga livet får gå före. Därför är det ganska lugnt och medlemmerna spelar när de känner för det och har tid. Dock så skulle vi gärna vilja se mer medlemmar i våran enhet, så att XWLF har aktivitet dygnet runt i Skirmish och Community Warfare. Av den anledning söker vi nya rekryter till våran enhet. De krav vi har är;

• Du behöver kunna tala engelska väl och tydligt nog för att andra ska förstå dig.

• Du behöver vara en person vars personlighet är trevlig och avslappnad. Dina färdigheter som pilot är mindre viktigare än din personlighet. Du kan alltid träna till att bli en bättre pilot, men det är svårt att träna på att bli en bättre människa.

• Du bör kunna använda teamspeak och in-game voice chat.

• Du måste gilla att arbeta i ett team och samarbeta för att vinna.

Om du är intresserad så skicka mig ett PM på sweclockers. Jag kommer lägga till dig som vän i spelet, och sedan spela några matcher med dig för att lära känna dig lite. Om jag tror att du är en shysst person som kan bidra till vår enhet, så kommer jag föra fram ditt namn till våra officerare och de får ta beslutet om de ska kontakta dig eller inte för en 2 veckors prövotid. Att vi har en prövotid är primärt för att vi villl lära känna dig och undvika att få troll och andra personer i enheten, vilket tyvärr är sådant som har hänt förut.

/Arioch1973

Visa signatur

Core i7 4790K @ Stock, 1.26V, Asus Z97 Deluxe (4x4GB) 16GB Corsair Vengeance 1600 DDR3, 2 x Evga GeForce 980GTX Superclocked 4GB ram SLI, Corsair AX1200 PSU, 1 x 128GB Crucial M4 SSD, En hög med hårddiskar, och Windows 8.1.

Permalänk

Updaterade krav: Bör förstå engelska åtminstonde. Att du ska kunna tala det hyffsat räcker. Vi kommer ha svenska medlemmar som inte kan prata engelska vidare mycket. Vi har medlemmar från runt om världen, och söker att expandera medlemmarna i olika tidszoner.

Visa signatur

Core i7 4790K @ Stock, 1.26V, Asus Z97 Deluxe (4x4GB) 16GB Corsair Vengeance 1600 DDR3, 2 x Evga GeForce 980GTX Superclocked 4GB ram SLI, Corsair AX1200 PSU, 1 x 128GB Crucial M4 SSD, En hög med hårddiskar, och Windows 8.1.