Permalänk
Medlem

Dator hörna Corsair Obsidian 750D

Sitter bra här gör man.

Dator hörna Corsair Obsidian 750D

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk

Tjusigt jobb med kablarna

Permalänk
Medlem

Snygga kabelkanaler! Lägg upp flera bilder så får du ett bättre betyg.

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt och cleant, deffenitivt cd-läsaren haha

Visa signatur

Cpu: Intel Core I5 3570K @ 4.2Ghz Moderkort: ASUS P8Z77 - V SSD: Corsair 60gb HDD: WD Green 2TB Nätagg: Corsair RM 750w Gpu: EVGA 780 ACX Cpu Kylare: ANTEC H20 620 Ram: Corsair Vengeance 8GB (2x4)Chassi: FD Arc Midi R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boyee:

Väldigt snyggt och cleant, deffenitivt cd-läsaren haha

Ja cd-läsaren må va ful som stryk, men tyvärr så används den ibland så den får sitta kvar.

Skrivet av tgadler:

Snygga kabelkanaler! Lägg upp flera bilder så får du ett bättre betyg.

Tackar! Slängde upp några bilder till.

Skrivet av Patrik98an:

Tjusigt jobb med kablarna

Tack!

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

lite lätt åksjuk av alla bilder i diverse orienteringar, men annars bra Galleri,.. sen den dära CD/DVD/vad det nu är för något-läsaren passar verkligen in xD

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk
Medlem
Skrivet av enRödjävel:

lite lätt åksjuk av alla bilder i diverse orienteringar, men annars bra Galleri,.. sen den dära CD/DVD/vad det nu är för något-läsaren passar verkligen in xD

Märkte att galleriet roterar bilderna åt mej så det blir lite konstigt, tyvärr.
Den snygga DVD-brännaren, smälter in i chassit och märks knappt tycker jag

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem

Fint. Vad tycker du om Pioneer högtalarna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frans:

Fint. Vad tycker du om Pioneer högtalarna?

Pioneer burkarna tycker jag låter riktigt bra. pga storleken finns ju dock vissa begränsningar bla känsligheten på 81db (behövs en del effekt), går relativt rakt i frekvens ner till ca45hz sen tvär dör dom bara, så en sub är trevligt men ändå inte nödvändigt.

Men överlag så är det en av de mest prisvärda högtalare jag någonsin hört, gav 1525kr på Dustin med CSN rabatt. Mina Elac stativare som kostade 5ggr så mycket låter absolut bättre men inte i närheten av 5ggr bättre.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]