Visa signatur
3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)
Hej,
Info
Säljer nu min Swatchklocka som jag fick när jag var yngre. Jag använde den mycket lite då och sedan dess har den bara legat i en låda. Eftersom jag nu skaffat en smartklocka har jag bestämt mig för att min traditionella klocka får gå vidare. Den är mycket sparsamt använd och har i princip inga repor eller märken. Batteriet är sedan idag (2015-06-21) bytt till ett sprillans nytt (40kr). Utmärkt barnklocka enligt mig!
Produkt
Det handlar alltså om en Swatchklocka med gummiband. Modellen är tillsynes identisk med den nuvarande modellserien New Gent: http://shop.swatch.com/sv_se/klockor/originals/new-gent-c65.h...
Nypris gissar jag är någonstans runt 500-600kr.
Betalning
Betalning sker helst via Swish i förskott. Jag accepterar dock banköverföring (i förskott) samt blocketpaketet. Om affär görs mellan 4 ögon fungerar kontanter också bra.
Köpsätt
Jag skickar gärna klockan, köparen står dock för fraktkostnaden. Affär kan också ske mellan 4 ögon hemma hos mig här i Lerum. Åker inte någonstans med klockan för att sälja den såvida inte köpare står för transportkostnader.
Frågor?
Om det är några frågor, tveka inte att skriva i tråden eller skicka ett PM. Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.
Mvh, David
3900X | ROG Strix B550-I | 2080 Ti | 3TB | 32GB | SF1000 | A4-H20 | Kraken 240 AIO
S22 | iPad Pro 12.9'' 3rd Gen (som agerar laptop)
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.