Permalänk
Medlem

Windows 8.1 Proffesional

Tjena!

Har några windows nycklar över, ej använda. Det är Windows 8.1 Proffesional, EJ OEM.
Säljer för 500kr styck, skriv i kommentarsfältet om ni är intresserade. Skickar nyckel i PM efter betalning via Swish eller direkt banköverföring.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Medlem

1$ från alibaba eller äkta?

Permalänk

jag vill inte klampa på några tår och säger inte att ts är någon scammer men då nicket och lite andra saker är skrämmande likt den klassiska Cyntax som härjat runt här och där så kan jag låta bli att lägga upp detta.
http://pokerforum.nu/forum/ekonomi-skatt-och-juridik/69234-va...

cyntax sålde bland annat " mindre legitima " spotify koder för just 500kr: http://pokerforum.nu/forum/k-p-och-s-lj/66646-spotify-premium...
misstänker att han agerar under flera nick.

kan ju bara vara ett extremt sammanträffande och då ber jag i förväg om ursäkt till ts men känner att det är min plikt att ta upp relevant information som folk kanske inte vet om.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

1$ från alibaba eller äkta?

Aliexpress heter sidan där många köper sina Windows, dock är de inte äkta.

Men jag är intresserad av en styck licens, har du kvitto och varför vill du sälja dem?

Visa signatur

/ Victor

Permalänk
Medlem

Kan man komma till vaggeryd och hämta en?
Får man med lådan + skivan?

Permalänk

Är intresserad om man får lådan + skiva. Hämtar isåfall

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Haha skitsamma om ingen tror det ändå. Behåller dom istället och ger till vänner. Vet förövrigt inte ens vem den där Cyntax är, avslutar här nu. Tack ändå får de som visat intresse!

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz 64GB | Corsair RM1000X
Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZyntaaX:

Haha skitsamma om ingen tror det ändå. Behåller dom istället och ger till vänner. Vet förövrigt inte ens vem den där Cyntax är, avslutar här nu. Tack ändå får de som visat intresse!

Varför det? Du har ju två personer som vill köpa?

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Varför det? Du har ju två personer som vill köpa?

För att jag endast har digitala koder, vilket blir svårt att sälja till folk som vill hämta fodral. Och för att jag inte orkar lägga tid på att sälja dessa om folk tror att det ej är legitimt. Då behåller jag dom hellre till framtida byggen eller ger till kompisar, betydligt enklare

Visa signatur

Citera för svar!