Error 503 backend fetch failed på Sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Error 503 backend fetch failed på Sweclockers.com

Hej.

Jag har börjat få ett felmeddelande här på sweclockers när jag gör vissa saker på huvudsidan via mobilen.

Det kommer fram i marknaden när jag söker på något eller när jag skriver meddelande till folk på forumet. Det jag lyckades googla fram säger att det ar ett problem hos servern och inte i den som kontaktar servern.

Är det någon annan som har detta problemet och/eller vet hur man kan lösa det?
Har en Oneplus One med senaste Cynaogen.

Error 503 Backend fetch failed

Backend fetch failed

Guru Meditation:

XID: 906021872

Varnish cache server

Permalänk
Inaktiv

Fel på swec servrarna.

Permalänk
Legendarisk

@Paiytor: Det här meddelandet kan dyka upp om en proxy inte når den bakomliggande servern, kan dyka upp ibland av olika orsaker men problemet ligger - som du redan hade listat ut - i vår ände så det är bara att avvakta ett par minuter och försöka igen.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Paiytor: Det här meddelandet kan dyka upp om en proxy inte når den bakomliggande servern, kan dyka upp ibland av olika orsaker men problemet ligger - som du redan hade listat ut - i vår ände så det är bara att avvakta ett par minuter och försöka igen.

Okej!

Det är skumt att det bara är via min mobil på datorhemsidan. Det slutade fungera över en dag och har inte fungerat nu på några veckor. Ska prova att installera om telefonen och testa igen.