Permalänk
Medlem

Nexus 4 med tillbehör

Säljer en begagnad men väl omhändertagen svart Nexus 4 (LG-E960) med 16 GB minne.
Mobilen är fullt fungerande och utan skador men spår av användning kan hittas om man tittar noga.

Flera tillbehör ingår:

• Trådlös laddare LG WCP-405

• Nexus 4 bumper (officiellt tillbehör)

• Zagg Invisible Shield (fram och baksida till telefonen, oanvänt, i originalförpackning)

• DBrand vinylskinn till baksidan av mobilen (black carbon, white carbon, black titanium, titanium)

Just nu sitter ett DBrand black carbon på baksidan av mobilen.

Mobilen har aldrig varit rootad, haft custom roms installerade eller på annat vis varit modifierad.

Bud tas i tråden till annonsen.

Kan skickas men då gäller förskottsbetalning samt att köparen står för frakten. OBS! Jag har ej Swish.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Bjuder 1000kr + frakt åt en kompis som inte är medlem på forumet.
Pengar swishas direkt och telefonbehovet är akut så vill gärna avsluta affären ikväll så han slipper jaga mer..

Mvh. K_M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karl_magnum:

Bjuder 1000kr + frakt åt en kompis som inte är medlem på forumet.
Pengar swishas direkt och telefonbehovet är akut så vill gärna avsluta affären ikväll så han slipper jaga mer..

Mvh. K_M

TS skriver ju----> OBS! Jag har ej Swish

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skog1s:

TS skriver ju----> OBS! Jag har ej Swish

Haha sorry var lite snabb när jag skummade igenom..
Då kör vi på banköverföring!

Permalänk
Medlem

Budet är noterat. Har inte möjlighet att avsluta någon affär just nu i skrivande stund, så håller budgivningen öppen till ikväll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Linus K:

Budet är noterat. Har inte möjlighet att avsluta någon affär just nu i skrivande stund, så håller budgivningen öppen till ikväll.

Låter bra, ska meddela min vän så han inte köper någon annan innan..
Telefonen kan ju ändå inte skickas innan måndag ändå så han kan nog vänta till kvällen!

Permalänk
Avstängd

Vill bara skriva här och informera vilken najs forumkompis vi har här..
Detta skrev @Hyf till mig..

Köp inte Nexus 4

Telefonen har inte ens 4G. Den är usel och extremt långsam. Du kan få en mycket bättre lur som t.ex. Meizu Note M2 för typ 1300 kr från Aliexpress och då får du en helt ny lur. Bara att roota den och installera nightly build. Dessutom så stödjer inte Google längre Nexus 4 så du kommer inte få de nyaste uppdateringarna.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Trevlig kille! Hahaha

Permalänk
Medlem

Är också intresserad av telefonen, om det inte blir någon affär för er!

Permalänk
Medlem

@Karl_magnum
Hehe! Jag vet knappt vad jag ska säga om denne gode samarit som vill hjälpa dig Jag undrar om man får med lika många tillbehör till mobilen som han föreslår? Roota och installera nightlies kan man ju på Nexus 4 också... och det för 300 kr mindre
Jag hoppas din kompis blir nöjd med Nexusen

@Chimo
Affären är i stort sett helt avslutad. Mobilen har skickats i väg och jag väntar bara på att få höra att den kommit fram

Permalänk
Avstängd

Haha ja man ska aldrig sluta förvånas!

Får tacka på förhand för en mycket smidig affär och tror polaren blir nöjd han har ju trots allt kört med Apple sen smartphone eran startade så måste ju bli ett uppvaknande om inte annat!