Permalänk
Medlem

M-Audio BX8 D2

Tjabba!

Säljer nu mina M-AUDIO BX8:or pga att dem helt enkelt inte får plats nu när nya 34" skärmen kommer som dessutom har inbyggda högtalare.

Dessa har och fungerar fortfarande perfekt, har bra tryck i basen och riktigt klart ljud, bör noteras att dem skall kopplas in till ett bra ljudkort alt bra förstärkare för såsom alla andra bra högtalare så hänger mycket utav ljudupplevelsen på kvaliten utav ljudkällan.

Jag driver dessa idag via ett Asus Xonar Essence STX och det fungerar klockrent !

Länk till Amazon med betyg utav användare:

http://www.amazon.com/M-Audio-8-Inch-Active-Monitor-Speakers/...

Bud: börjar på 1000kr ( håll buden i tråden )

RESERVERAR MIG FÖR ATT SÄLJA TILL VEM JAG VILL OBEROENDE LAGT BUD SAMT ÄVEN ATT ÅNGRA FÖRSÄLJNING.

Mvh
Emil

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar väl med ett bud på 1000:- + frakt
Har du trs -> rca-kablar som man skulle kunna få köpa till?

Visa signatur

: )

Permalänk
Medlem

Hej!

Kablarna kan skickas med utan kostnad, har ändå ingen användning utav dem

Jag kommer avsluta tråden på Onsdag kl 20:00

Permalänk
Medlem

Fel av mig, kablar som följer med är :

XLR->RCA

Permalänk
Medlem

Hur mycket tror du frakten blir?

Permalänk
Medlem

Jag har ett par bx5 d2or i väldigt fint skick om du vill byta ner dig ett snäpp? Kan lägga några hundringar imellan

Visa signatur

Intel i5 4670k , Asus ROG maximus Gene VII , Sapphire R9 290 Tri-x, Samsung 840 evo 128gb

Permalänk
Medlem

Frakt blir nog ca 300 kr, jag kommer skicka med blocketpaketet för både köparen och säljarens säkerhet.

Byte är tyvärr inte intressant då skärmen kommer ta upp hela skrivbordet samt har inbyggda högtalare som är helt okej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Frakt blir nog ca 300 kr, jag kommer skicka med blocketpaketet för både köparen och säljarens säkerhet.

Byte är tyvärr inte intressant då skärmen kommer ta upp hela skrivbordet samt har inbyggda högtalare som är helt okej

Nääääää, lägg av. Du kan väl inte gå från ett par studiomonitorer till ett par inbyggda högtalare i en skärm. Skäms!

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Belarion:

Blocketpacket verkar bara gå upp till 20kg https://www.blocket.se/blocketpaketet/boka.htm

Permalänk
Medlem

Nu är det som så att jag just blivit pappa mitt upp i alltihopa

Jag kommer kontrollera frakten etc så fort vi kommer hem, samma sak gäller då att bud accepteras fortfarande raexxlol om du fortfarande är intresserad så har du fortfarande högsta budet och jag skulle gärna vilja få bekräftat att du fortfarande vill köpa högtalarna?

Tack för förståelsen!

Permalänk
Medlem

@Belarion: Grattis!

Jag är fortfarande intresserad av att köpa högtalarna (suttit och uppdaterat tråden ett antal gånger per dag bara för att se så ingen har budat över)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

1100kr + frakt drar jag till med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dauit:

1100kr + frakt drar jag till med.

1200 + frakt

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av raexxlol:

1200 + frakt

1250 + frakt.

lägger mig inte i första taget:)

Permalänk
Medlem

@dauit:
1300 + frakt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pga det höga fraktpriset lägger jag mig. Mycket nöje med dina nya högtalare @raexxlol

Permalänk
Medlem

@Belarion: Har du hunnit kontrollera hur mycket frakten blir? Du skulle annars kunna skicka det med bussgods, 298:- för paket upp till 40kg.

Vill du ha betalt via swish eller banköverföring?
Skicka informationen i PM så löser vi det.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Haloj igen!

Kul med budgivning men du är stark raexxlol

Vi är fortfarande inlagda på BB, förväntas väll komma hem mot söndagen, frsltsätt spelar ingen roll för mig sålänge det känns bra för båda parter banköverföring funkar fint

Permalänk
Medlem

Frakt blir 285 kr när man skickar ett paket som detta via posten.