Köpa RGB Strafe som är på ett erbjudande, eller vänta på k70 RGB?

Permalänk

Köpa RGB Strafe som är på ett erbjudande, eller vänta på k70 RGB?

Hej!,
Jag är ute efter ett nytt tangentbord, och k70 rgb mx brown är den det bästa tangentbordet på marknaden.
Tänkte vänta tills nästa fredag, då black friday körs, och hålla tummarna på ett erbjudande på det tangentbordet.
Men jag såg idag att RGB Strafe var på erbjudande.
Jag vill vänta och se vad som kommer, men jag tror detta erbjudande skulle ta slut till dess.
Vad skulle ni gjort?

Ifall någon undrar så tycker jag att strafe är ganska ful och jag gillar verkligen designen plus metall plattan på k70

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Tandoori Chicken:

Hej!,
Jag är ute efter ett nytt tangentbord, och k70 rgb mx brown är den det bästa tangentbordet på marknaden.
Tänkte vänta tills nästa fredag, då black friday körs, och hålla tummarna på ett erbjudande på det tangentbordet.
Men jag såg idag att RGB Strafe var på erbjudande.
Jag vill vänta och se vad som kommer, men jag tror detta erbjudande skulle ta slut till dess.
Vad skulle ni gjort?

Ifall någon undrar så tycker jag att strafe är ganska ful och jag gillar verkligen designen plus metall plattan på k70

Jag själv skulle föredra K70 Strafe ser lite plastigt ut

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem

Strafe har inte problem med färgerna, K70 har men känns mer premium. Så det väl vad man prioriterar.

Med problem menar jag att K-serien har problem med 16.8m-läget då det blir flicker.

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Skrivet av oTiuZ:

Strafe har inte problem med färgerna, K70 har men känns mer premium. Så det väl vad man prioriterar.

Med problem menar jag att K-serien har problem med 16.8m-läget då det blir flicker.

Ja det är jag medveten av, samtidigt som att Strafe har en vit yta under tangenterna som borde innebära ljusare och starkare färger likt Razer Chroma.

Jag hoppas att erbjudandet av strafe tangentbordet behålls vid lågt pris tills nästa vecka, så jag kan välja sen då jag har fler alternativ.

Permalänk

Köpt en STRAFE RGB MX SILENT och är riktigt nöjd. Låter inte lika mycket