Permalänk

Ta Bort Direct x9!!

Hur går jag tillväga om jag vill ha bort DX9??.. Känns som systemet blivit mycket slöare sedan jag installerat det. Särskilt i ut2003.

Visa signatur

Stationärt: i5 750, MSI P55-GD65, HX750, 4gb ddr3 XMS 3 1600mhz, x800 gto
Mobilt: Dell XPS 1330

Permalänk

Re: Ta Bort Direct x9!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av GabrielKnight
Hur går jag tillväga om jag vill ha bort DX9??.. Känns som systemet blivit mycket slöare sedan jag installerat det. Särskilt i ut2003.

DirectX Eradicator finns..

Jag rekommenderar dock att formatera om.
Inte bara ta bort DX9.0 blir oftast strul.

(Testa DX9.0a)

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

Nu kanske åtgärder redan är vidtagna, men om du har WinXP så finns det något som heter System Restore. För varje sak man installerar skrivs det in en liten logg där, och om installationen inte fungerar som man vill då kan man använda System Restore funktionen för att återgå till hur systemet såg ut innan man gjorde installationen.

Det är denna funktion jag har använt mig av då jag har testat DX9 och DX9a, och även olika drivrutiner.

Visa signatur

:[CPU: Intel Core i7 4790K]:[RAM: 16GB GSkill RipjawsX]:[MOBO: ASUS Maximus VII Ranger]:[GFX: Gigabyte GTX970 G1]:[SOUND: ASUS Xonar Essence STX]:[Screen: Eizo EV2736]:[OS: Win8.1 x64]:
:[Quad ESL-2905 powered by Bladelius]:

Permalänk

Vet att det finns en uninstall fil, såg det här i forumet idag eller igår, men hittade det inte nu. Tror att tråden ligger i spel iaf

Visa signatur

NiX...

Permalänk
Medlem

vart kan man tanka DirectX 9.0a?? skulle sitta fint med en länk

[EDIT]: är de bara att installera directx 9.0a har 9.0inlagt nu?

Permalänk
Medlem

www.microsoft.com/directx förslagsvis.

Och ja, tuta och kör.