Psu;Corsair HX1000w + div vattenkylning

Permalänk
Medlem

Psu;Corsair HX1000w + div vattenkylning

HX1000w Original kartong och alla sladdar medföljer. modulärt. start-bud 800kr

120 rad 60 tjock, kylt ett gtx 690 egen loop höll 60grader klockat push pull. bud

8st Monsoon 16/12 fittings compression för slang. 10kr/st - bud

Kör budgivning fram tills Söndag 20/3, Kan hålla saker till 25:e ifall lönen behöver trilla in eller va det nu kan vara.

Behåller mer än gärna sakerna ifall buden känns orimligt låga.

Saker får hämtas i Filipstad annars skickas det mot förskott via swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk
Medlem

Tror det ska finnas 10st fittings totalt, skickar med alla jag hittar men minst 8st som jag vet att jag har här brevid.

Har även div "böjar" både 45 och 90 grader, svarta. skriv ett pm med vad du behöver så kollar jag om jag hittar det!

Visa signatur

“Den bästa platsen att gräva en mycket djup grop i vilken man vill fånga en Heffaklump, vore någonstans där en Heffaklump redan befinner sig, bara någon meter längre fram ungefär.”

Permalänk

@JsonC:

Radiatorn 200 kr
Alla fittings 10 kr/st
Eventuellt några böjar

Permalänk
Medlem
Skrivet av ebbe_ebbesson:

@JsonC:

Radiatorn 200 kr
Alla fittings 10 kr/st
Eventuellt några böjar

Noterar buden.

F.ö hittat en till fitting så nu är det 9 totalt, den sista kommer nog fram här under helgen när jag storstädar mina lådor!

Böjar som jag hittat som jag ej kommer få användning av är 4st 45grader i slitet skick, dom läcker inte men den svarta färgen har lossnat lite runt själva mutter delen.
10kr/st tycker jag dom kan vara värda.

Radiatorn sitter det en 120mm Coolermaster fläkt på som gärna skickas med så slipper jag skruva loss den, utan extra kostnad.

Budgivning avslutas på söndag kl 22.00.

Visa signatur

Permalänk

@JsonC:

Fläkten får gärna sitta kvar. Ska inventera mitt förråd av böjar.

Permalänk

Hade en hel del 45:or liggandes så jag tror inte jag behöver de du har.

Permalänk
Medlem

Endast nätagg kvar.

Visa signatur