GTX 970 mot GTX670/760 + Pengar

Permalänk
Medlem

GTX 970 mot GTX670/760 + Pengar

Hej,

Vill byta ned mig från mitt nuvarande Evga GTX 970 SC ACX 2.0 till GTX 670/760 alternativt HD7970/R9 280x. Självklart vill jag ha pengar i mellanskillnad och siktar mot minst 1000kr, beror givetvis på vilket kort som erbjuds i byte men jag prioriterar GTX 970 -> GPU + 1000kr.

Kortet köptes här på Sweclockers förra året (December 2015) av @DoomTrooper som köpte det Hösten 2014. Kortet fungerar fint.

Orsaken till att jag vill byta ner mig är på grund av att jag ska skaffa en PS4 Pro + 4K Tv. Kalla mig vad ni vill men jag spelar bara Overwatch/CS/Total War/Andra icke krävande spel på PC.

Jag passar även på att skänka en Gigabyte HD 5770 Silent Cell som skänktes till mig av @AGeertsen. Tanken var att jag skulle använda den till en mindre PC build men det blev aldrig av. Jag prioriterar folk som kan hämta den, dock prioriterar jag folk som vill byta GPU ännu högre men om denne inte vill ha kortet kan vem som helst komma och hämta det.

Bytes: Evga GTX 970 SC ACX 2.0 mot GPU + minst 1000kr (Beror självklart på GPU).
Skänkes: Gigabyte HD 5770 Silent Cell.

OBS. Om du har en GTX 670 FTW så skulle jag jättegärna vilja byte till en sådan.

Om ni har frågor så finns jag tillgänglig här, jag har dessutom sålt och köpt flera gånger här på Sweclockers.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad skulle du vilja ha emellan för ett EVGA GTX 680 om det är av intresse?,

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

@Perkka: Runt 900kr men som sagt jag prioriterar bud på GPU+1000kr

Permalänk
Medlem

Jag har ett Gigabyte 670 Windforce, kan tänka mig ge 1000:- imellan. Bor dock i Stockholm men skulle inte ha något problem att skicka.

/ Petter

Permalänk
Medlem

@lAlAz0r: Noterat!
Prioriterar dock hämtning så vi får se om det dyker upp flera bud.

Permalänk
Medlem

Tar gärna HD 5770 mot fraktkostnad om ingen annan kommer att ta den i bytesaffären som sagt eller kan hämta.

Permalänk
Medlem
Permalänk

Har ett GTX 680 Windforce ( http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4178#o... )som jag kan tänka mig att byta +1000kr i mellanskillnad.

Bor också i Stockholm men skicka vore inget problem från mitt håll.

Hälsningar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av RagnarSickan:

Har ett GTX 680 Windforce ( http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=4178#o... )som jag kan tänka mig att byta +1000kr i mellanskillnad.

Bor också i Stockholm men skicka vore inget problem från mitt håll.

Hälsningar...

Noterat!
Låter annonsen fortsätta under helgen tills på Söndag, tid kommer upp senare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

ASUS Geforce GTX 970 Turbo edition

Tjena, jag har ett Asus geforce gtx 970 turbo, som jag hade tänkt sälja eller byta.
Så om du är intresserad, PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nordstrand:

Tjena, jag har ett Asus geforce gtx 970 turbo, som jag hade tänkt sälja eller byta.
Så om du är intresserad, PM.

Hej, vill bara klargöra att jag vill byta ned mitt nuvarande grafikkort som redan är ett GTX 970 mot en GPU + 1000kr.
Så jag måste tyvärr avstå ditt erbjudande eftersom jag inte söker ett GTX 970.

Permalänk
Skrivet av simpa975:

Hej, vill bara klargöra att jag vill byta ned mitt nuvarande grafikkort som redan är ett GTX 970 mot en GPU + 1000kr.
Så jag måste tyvärr avstå ditt erbjudande eftersom jag inte söker ett GTX 970.

Inte direkt det du söker efter men har en macbook pro 13" mid 2012 som jag gärna skulle vilja byta

mvh Joel

Visa signatur

It's a beautiful day outside, birds are singing, flowers are blooming.
On days like these, Kids like you...

S h o u l d b e b u r n i n g i n he l l

Permalänk
Medlem

@Sarge_Eren: Noterat, men som sagt prioriterar byte av GPU och pengar.

Permalänk
Medlem

Vet inte hur pass snabbt du behöver ett ev. byte gjort men jag skickar ett PM.

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas kl. 20.00 idag.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kortet har nu reserverats till en kompis.