En sida för dig som planerar PC-bygge (tips!)

Permalänk

En sida för dig som planerar PC-bygge (tips!)

Jag och en kompis har startat ett litet hobbyprojekt, en sida där du enkelt kan plocka ihop en PC utifrån dina behov.

Man ska kunna planera sitt bygge, få köpråd (både på sidan och som en embed till forum och så) och sen köpa allt till ett bra pris från Sveriges bästa datorbutiker.

Gå in på WWW.PCPLOX.SE om du vill anmäla dig till betan (bara e-postadress som behövs). Tanken är att den lanseras senare i höst. Och kom gärna med feedback och önskemål på funktioner etc som ni skulle vilja se!

Permalänk
Medlem

Jag vet inte hur ni har tänkt, men det vore bra att kunna skapa byggen utan att ha ett konto, tex som man kan bygga system/lägga i kundkorgen på Inet. Ytterligare en inloggning slipper jag gärna

Bra idé för övrigt!

Permalänk
Skrivet av twk:

Jag vet inte hur ni har tänkt, men det vore bra att kunna skapa byggen utan att ha ett konto, tex som man kan bygga system/lägga i kundkorgen på Inet. Ytterligare en inloggning slipper jag gärna

Bra idé för övrigt!

Ja men det är precis så vi tänker också! Det ska vara enkelt och inte nödvändigt att signa upp sig (om man inte vill förstås, kommer nog finnas några funktioner som kräver det). I sitt grundutförande bara en lista mer eller mindre som man väljer delar till, sen kan man posta den på forum och liknande med bild. Kul att du gillar idén!