Värde på asus r9 290x matrix

Permalänk
Medlem

Värde på asus r9 290x matrix

Hej. Ny här på forumet och är taggad. Jag är då lite borta när de kommer till priset på begagnat. Jag har precis köpt lite nytt till burken och tänkte nu sälja lite överblivet. Som rubriken lyder. Va kan ett sånt här kort va värt? Jag har ingen kartong kvar då jag köpte datorn färdigbyggt från komplett.

Hälsningar

Permalänk
Medlem

@Sputh: 900-1000kr beroende på köpare

Visa signatur

"That Rally Guy"

Permalänk
Medlem

Så runt en tusing för en sån här skönhet? Jäklar va saker tappar värde snabbt. Jag tyckte kortet va svindyrt när jag köpte datorn.

Stavfel
Permalänk
Medlem

@Sputh:

skulle vilja säga runt 1200-1300 eftersom det är 290x och en bra kylare. Vanliga 290 går ju för runt 1000 kr!

Visa signatur

Chassi: Fractal design Define C Mobo: aorus x570 elite
Cpu Ryzen 3600 Kylare noctua nh-d15Gpu 7900XT Ram g.skill flare x black
Kingston a2000 1TB 2x PSU: EVGA SuperNova 850 G2

Permalänk
Medlem
Skrivet av NatureBoyyy:

@Sputh:

skulle vilja säga runt 1200-1300 eftersom det är 290x och en bra kylare. Vanliga 290 går ju för runt 1000 kr!

Nu blev de ju lite olika bud. 1200-1300 låter roligare å sälja kortet för.

Permalänk
Medlem

Och så en fråga till då. Hur är sweclockers marknad kontra blocket?

Permalänk
Avstängd

Du kan ju testa här på marknaden @Sputh.

Sålde mitt Asus 290X i somras och fick 1500 tror jag. Dom har tappat lite värde nu tror jag.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Medlem

Runt 1300kr. Personligen gillar jag verkligen Matrix kylaren och skulle kunna betala upp mot 1500kr för den dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av chipw00t:

Du kan ju testa här på marknaden @Sputh. Mjo tänkte prova de. Men de va stop på de. Måste tydligen göra ett antal inlägg samt vara medlem här på sweclockers i en vecka innan man får använda marknaden. Lite synd att jag inte har gått med här förut. Har liksom mest slösurfat här då och då för att kolla tester och sånt.

Sålde mitt Asus 290X i somras och fick 1500 tror jag. Dom har tappat lite värde nu tror jag.

Skrivet av DozeN:

Runt 1300kr. Personligen gillar jag verkligen Matrix kylaren och skulle kunna betala upp mot 1500kr för den dock

Oj. Jo men så är de nog. Måste man bara ha en sak så brukar man va villig att betala lite extra för de också.

Permalänk
Avstängd

Jag valde att bli medlem för just marknadens skull @Sputh. Den är rätt bra, faktiskt. Fick också sitta och vänta på att göra annonser men har för mig att jag fick vänta mer än en vecka.

Visa signatur

http://iogt.se/
du blir ful och dum av sprit
flow är lek

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sputh:

Så runt en tusing för en sån här skönhet? Jäklar va saker tappar värde snabbt. Jag tyckte kortet va svindyrt när jag köpte datorn.

Fast tre år är en hel evighet i "datorkretsar", så det är inget konstigt tyvärr...

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)