Permalänk

Paypal problem?

Hej, tänkte fråga er hur man resetar lössenordet i paypal? har totalt glömt det.

Jag går in på sidan ofc och ja jag går in på "Having trouble logging" skrinver in min mail och koden i rutan, och trycker på den stora blåa knappen.

And nothing happens?

Permalänk
Medlem

Har du kollat i skräpposten?

Visa signatur

MSI z170a SLI-Plus - i7 6700K @ 4,6GHz - RTX 2060 - 32GB HyperX Fury DDR4 2666Mhz - Fractal Design arc midi r2 - Noctua UH-14S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bimboankan:

Hej, tänkte fråga er hur man resetar lössenordet i paypal? har totalt glömt det.

Jag går in på sidan ofc och ja jag går in på "Having trouble logging" skrinver in min mail och koden i rutan, och trycker på den stora blåa knappen.

And nothing happens?

Vad händer när du trycker på knappen? Om det inte händer något, testa andra webbläsare och stäng av adblock eller andra addons du använder.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 32GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk

testade igen utan några tillägg alls.

Men jag vete inte om jag har testat för många ggr nu, för nu får jag upp detta.

"Sorry, we couldn't verify your account using our automated system.

You can try again. Or, for additional help accessing your account, you can send us an email or call:

Customer Care
1-888-221-1161
Hours of Service
For calls about Limitations, PayPal Credit, PayPal Debit Card, and Business Support: Mon-Fri 5:00 AM to 8:00 PM PT and Sat-Sun 6:00 AM to 6:00 PM PT
All other calls: Mon-Fri 5:00 AM to 10:00 PM PT and Sat-Sun 6:00 AM to 8:00 PM PT"

Jag har även kollat igenom hela min mail dvs skräpposten & papperskorgen.