Router Nighthawk r7000 + extra uber antenner

Permalänk
Medlem

Router Nighthawk r7000 + extra uber antenner

Hej

Säljer en Netgear nighthawk r7000, Den använder senaste versionen av Dd-wrt (kong)
Det medföljer 3 extra starka antenner + antenn kabel, original antenner medföljer med. Routern har endast varit i drift i några månader och då minimal (har varit stående på våran klubb i något år. Vi använde den som klient/brygga till ett annat nätverk, tyvärr var det något strul med firmwaren när den användes på det sättet så den tappade bryggan till och från, Detta är löst i sista mjukvaran som kördes in, (test körd i 1,5 veckor utan problem)

Vill man ha original mjukvara på den kan jag naturligtvis lösa det, dock rekommenderar jag absolut att använda den som är nu då routern funderar mycket bra med den + att man får otroligt mycket mer funktioner med dd-wrt.

Hämtas på plats eller så står köparen för frakten.
Betalning görs på plats eller via tex swish, paypal eller annat säkert betalsätt
Skicka inte pm, har ni frågor eller vill lägga bud skriv det i tråden så alla ser.

Som vanligt säljer jag till vem jag vill, oavsett vem som har högst bud.

Pris, Bud

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Tjena, mellan tummen och pekfingret vad går frakt på typ, någon som har koll på sånt i dagsläget?

Permalänk
Medlem
Skrivet av fark:

Tjena, mellan tummen och pekfingret vad går frakt på typ, någon som har koll på sånt i dagsläget?

Brukar ligga runt 50-80kr med eget paket, emballering och spårning beroende på vad du väljer för företag (DB Schenker, PostMord, DHL) att skicka med. Brukar gå att lägga till tjänster som exempelvis REK för att försäkra paketet, eller så kan man använda sig utav BlocketPaket (~130kr).

Permalänk
Medlem

Min router har börjat ge upp, mycket strul på senaste. Börjar med ett bud på 400 + frakt.

Permalänk
Medlem

500+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

550kr hämtar fredag

Permalänk
Medlem

600 + frakt alt hämta på söndag när jag kör igenom på väg till Sthlm. Föredrar skickat.

Permalänk
Medlem

650 + frakt

Permalänk
Medlem

Högsta bud 650+frakt, Låter annonsen ligga till Torsdag kl:12,00 så hinner jag skicka den (om den ska skickas) så köparen får den på fredagen.

//

Visa signatur

Permalänk
Medlem

700kr

Permalänk
Medlem

[quote Låter annonsen ligga till Torsdag kl:12,00 så hinner jag skicka den (om den ska skickas) så köparen får den på fredagen.
[/quote]

Tycker du kan avsluta lite tidigare och låta mig vinna

Permalänk
Medlem

Vinnande bud 700kr, pm är skickat till vinnaren.

//Mvh

Visa signatur