Kingston HyperX 16 GB (4 x 4 GB) DDR3

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Kingston HyperX 16 GB (4 x 4 GB) DDR3

Säljer nu mitt gamla minneskit från Kingston HyperX. Totalt 16 GB (4 x 4 GB) i 1600 MHz CL9, vill minnas att det finns rätt goda marginaler för överklockning och tightare timings. Har använts tillsammans med Intel Core i5-3570K.

Tänkte mig ett startbud på 500 kronor. Vid större intresse gäller budgivning i kommentarerna och budandet avslutas 2017-08-18 12:00. All kommunikation innan avslutad affär sker i kommentarerna, PM först efter avslutad affär.

Föredrar affär öga mot öga i centrala Stockholm, men kan även mötas upp i Gävle kvällstid eller nån gång i helgen. Kan tänka mig att skicka, men då gäller förbetalning och köparen står för frakten. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och den som krånglar minst.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

500kr bud. Kan mötas upp i city.
Kan också vara intresserad om nån vill köpa 2 sticks var.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@iknight noterat!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av iknight:

Kan också vara intresserad om nån vill köpa 2 sticks var.

Jag är intresserad av 2st (om dom kan skickas)

Permalänk
Medlem

600kr + frakt

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@Dagwed du har ledande bud!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

650+ hämtar.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@iknight Noterat!

Visa signatur