Lite info tack INET om VEGA 3:e part

Permalänk
Medlem

Lite info tack INET om VEGA 3:e part

Hej @Inet

Jag har väntat nu tålmodigt på att 3:e parts kort ska lanseras (typ ASUS) som sa att det skulle komma i början på månaden,

Det tåget har gått känns det som. Jag skulle verkligen vilja beställa ett Vega kort hos er då ni alltid har en fantastisk Support/bemötande när man hälsar på er på Sisjön, och det känns bättre i själen av att handla från er.

Dock så börjar det kännas som det drar ut mycket på Tiden och inget info kommer. Säkert måste ni veta eller ha ett humm om när ni får 3:e parts korten.

Tack på förhand,
MVH
Z

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det är onödigt att klaga på Inet. Jag misstänker att de helt enkelt inte vet. Ingen annan återförsäljare i Sverige eller i USA (Vad jag kan se) har kort med eftermarknadskylare på sina sidor. Med tanke på att det råder brist på Vega så är det troligen väldigt oklart när vi får se kort från Asus etc.
Asus har iof kort med deras DCIII-kylare på sin sida så förhoppningsvis kommer de till återförsäljare snart.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

@simon253
Skulle knappast kalla det där att klaga på Inet. Snarare tvärt om, om något.

Permalänk
Medlem
Skrivet av simon253:

Jag tycker att det är onödigt att klaga på Inet. Jag misstänker att de helt enkelt inte vet. Ingen annan återförsäljare i Sverige eller i USA (Vad jag kan se) har kort med eftermarknadskylare på sina sidor. Med tanke på att det råder brist på Vega så är det troligen väldigt oklart när vi får se kort från Asus etc.
Asus har iof kort med deras DCIII-kylare på sin sida så förhoppningsvis kommer de till återförsäljare snart.

Absolut inget klagande här,

Är ju supernöjd med INET, jag vill bara veta om dom vet något om när korten släpps.

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk
Inet

@zoltham:

Hej, tack för tilltron och de snälla orden.

Tyvärr sitter vi i samma sits och väntar själva på besked.

Vi vet att ASUS är på gång med sina, men vi har inte fått besked om tillgänglighet, fördelning eller pris än.

Får vi ny information återkommer vi!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram