Corsair tog emot mitt HX750 för tre månader sedan. De har fortfarande inte gett mig något besked angående om den var defekt eller inte. Känns som att det börjar ta lite väl lång tid för att testa ett nätaggregat. Har varit i kontakt med företaget två gånger utan att det händer något.
Jag har bett de ta en titt igen, kolla in din ticket och har du några fler frågor angående detta så skriv frågorna där, du kommer få mycket snabbare svar av de än av mig då jag inte har tillgång till support-systemet.
@Corsair Johan: Tack för att du har vidarebefordrat mitt ärende. Nu har det gått över fyra månader och jag har fortfarande inte fått något besked. Statusen är fortfarande "processing" på min ticket.
Har haft minst en Corsair produkt i varje datorbygge men det får kanske bli ändring på den fronten framöver.
@Corsair Johan: Tack för att du har vidarebefordrat mitt ärende. Nu har det gått över fyra månader och jag har fortfarande inte fått något besked. Statusen är fortfarande "processing" på min ticket.
Har haft minst en Corsair produkt i varje datorbygge men det får kanske bli ändring på den fronten framöver.
Allt har löst sig och det var jag och min bank som felade med uteblivet referensnummer vid transaktionen (trodde att beloppet var draget av Corsair). Ursäkta allt krångel.
Ingen skugga ska falla på Corsair och dess support som har hanterat ärendet (och mig) utmärkt.
Allt har löst sig och det var jag och min bank som felade med uteblivet referensnummer vid transaktionen (trodde att beloppet var draget av Corsair). Ursäkta allt krångel.
Ingen skugga ska falla på Corsair och dess support som har hanterat ärendet (och mig) utmärkt.