Permalänk
Avstängd

Blocket

Nu har blocker gjort en uppdatering på sin sida. Skulle titta runt lite med telefonen och nör jag dka klicka vidare mig efter mitt län så kommer det upp att sidan blockeras av insticksfil. Använder adblocker. Tänker absolut inte inaktivera det.

Då var det bara skita i blocket.

Någon annan som reagerat på det?

Permalänk

Använder Brave Browser både i telefonen och på desktopen, som automatiskt blockerar all reklam, Jag har inga problem på någon av dem, testade just nu

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Använder deras app i telefonen, funkar kanon. Och utan reklam.

Visa signatur

i7 7700k + Kraken X62 : ASUS STRIX Z270F : G.Skill Trident Z 2x8gb 3200MHz : ASUS R9 290X DirectCU II : Samsung 850 250gb : EVGA SuperNOVA 750 G2 : NZXT S340 Elite

Permalänk
Medlem

Jag använder mig av uBlock Origin utan några som helst problem.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bONzO^:

Använder deras app i telefonen, funkar kanon. Och utan reklam.

De behöver ingen tracker-reklam när du har appen installerad, du ger redan allt till dem automatiskt.

För övrigt så märkte även jag att Blocket slutade fungera i dag (har två adblockers i min telefon - Adblock Plus och Firefox Focus, till Iphone), så det blir att skita i dem även för mig. Att stänga av blockerarna eller installera appen finns inte i min värld. Jag är Blockets kund, jag köper varorna som folk betalar för att lägga upp. Utan mig köper ingen varorna och säljarna försvinner.

Permalänk
Avstängd

Glömde säga att kör direkt webb ingen app

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Inga problem här. Kör både adblocker och ublock.
Testat temporärt avaktivera adblockern?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rydisen:

Inga problem här. Kör både adblocker och ublock.
Testat temporärt avaktivera adblockern?

Har en ayfån, kanske olika för olika mobiler men finns några andra webbsidor jag dagligen avaktiverat och då funkar det.

Tänker absolut inte ha det på blocket. Går in där när jag har tråkigt. Om ett tag har jag nog glönt stt blocket finns om jag inte använder datorn vilket jsg gör sällan numera.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@HabboCalle: Är tråden till för att klaga på ett problem bara du verkar ha, eller faktiskt lösa problemet?

Visa signatur

i5 750 @ 3.9 GHz | NH-D14 | P7P55D |GTX 960 | Vulcan 8GB | Seagate 600 480 GB | Newton 650w | P280 | Dell U2515H

Permalänk
Avstängd

För mig fungerar blocket även med ABP

Visa signatur

Daisy, Daisy...
Three is a magic number
Yes it is, it's a magic number

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rydisen:

@HabboCalle: Är tråden till för att klaga på ett problem bara du verkar ha, eller faktiskt lösa problemet?

Om du hade varit seriös och läst mitt inlägg skulle du sett att det står: andra som har samma problem? Sen har en annan användare samma problem.

Skickades från m.sweclockers.com

§1