Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Första Android-Plattan - tips & idéer?

Permalänk
Inaktiv

Första Android-Plattan - tips & idéer?

Hej,

Har via jobbet haft de flesta iPads och privat så är jag mycket nöjd med mina uppslag av Androidtelefoner.

Min första surfplatta - Android (Teclast T8) - har nu landat, och detta är outforskad mark.

1) Har ni några spontana tips på Appar som kan vara matnyttiga som endast "är relevanta" vid en surfplatta?

Vore kul med lite tips & idéer.

2) Jag blir säkert fast med Android 7.0 då min tillverkare inte är känd för löpande uppdateringar. Detta kan jag försona mig själv med. Det vore hursomhelst roligt att piffa upp den lite, så jag tänkte utforska ämnet "Launchers" lite. Aldrig gjort det.

Tips på stilrena och enkla Launchers? Jag är nog killen som föredrar enkelhet och hastighet före gimmicks och 100000 valmöjligheter.

Stort tack på förhand!

Permalänk
Avstängd

Nova Launcher

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag kör med Microsoft's launcher, faktiskt den enda jag står ut med, vissa saker liknar Ios dessutom, tycker det är den trevligaste av dom som finns..

Surfplatta är väl som en stor telefon, samma skit. Det enda som är trevligare är väl att spela vissa spel, om man nu gör sådant, även surfa är ju roligare då man får hela sidan och inte en mobilsida visad..

Visa signatur

Ryzen 5800x @ 32gb 3200mhz @ 7tb ssd @ 3060ti Fractal r5 @ Arch
i5 4670k @ 24gb 1600mhz @ Fractal r3 @ 12tb ZFS @ Truenas Scale
Thinkpad T450 @ i5 5300u @ 16gb @ 512gb ssd @ 24+48wh batteri @ Debian