DICE visar multiplayer-banorna för Battlefield V

Permalänk
Relik 📜

DICE visar multiplayer-banorna för Battlefield V

För den som är nyfiken har DICE rullat ut en video som visar upp banorna till Battlefield V. Listan ser ut som följer..

  • Hamada - Nordafrika

  • Aerodrome - Nordafrika

  • Twisted Steel - Frankrike

  • Arras - Frankrike

  • Rotterdam - Nederländerna

  • Devastation - Nederländerna

  • Narvik - Norge

  • Fjell 652 - Norge

Någon som ser extra bra (eller dålig) ut? Själv är jag spontant rätt otaggad på snöbanorna efter betan..

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk

Att bedöma enbart efter dessa korta previews så känns Hamada och Twisted Steel mest spännande.

Personligen är jag inte alls så mycket för krig i stadsmiljö utan jag vill ha mer öppna/stora fält där man kan nyttja både bilar, tanks och flyg.
Men, även om Narvik är en "mer öppen" bara så är jag enig med Emil och är tyvärr inte heller så taggad på snöbanor.

Dock så gillade jag betan/spelet skarpt när det gäller spelkänsla. Så där är ett pluspoäng jämfört med BF 3&4.

Min favoritbana är och kommer nog alltid att vara El Alamein i BF1942 (som förövrigt är mitt favoritspel i bf-serien än)

Visa signatur

Bärbar:Lenovo Legion Pro 7i 16 - Intel Core i9-14900HX - RTX 4080 12GB GDDR6 - 32 GB DDR5-5600MHz - 2x4TB M.2 SSD | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av revolt_III:

Att bedöma enbart efter dessa korta previews så känns Hamada och Twisted Steel mest spännande.

Personligen är jag inte alls så mycket för krig i stadsmiljö utan jag vill ha mer öppna/stora fält där man kan nyttja både bilar, tanks och flyg.
Men, även om Narvik är en "mer öppen" bara så är jag enig med Emil och är tyvärr inte heller så taggad på snöbanor.

Dock så gillade jag betan/spelet skarpt när det gäller spelkänsla. Så där är ett pluspoäng jämfört med BF 3&4.

Min favoritbana är och kommer nog alltid att vara El Alamein i BF1942 (som förövrigt är mitt favoritspel i bf-serien än)

Nej, jag vet inte, något med Narvik var bara jobbigt. Om det var den kassa sikten och på tok för mycket bröte överallt? Kan inte sätta fingret på exakt vad som skavde, men fastande aldrig.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S