”Lapboard” (tangentbord + mus) för soffa?

Permalänk
Medlem

”Lapboard” (tangentbord + mus) för soffa?

Letar efter en bra setup för att bekvämt kunna spela långsammare spel såsom strategispel och peka-och-klicka spel i soffan. Har kraftfull HTPC redan.

Lite Google säger att Razer Turret hade kunnat vara perfekt, men verkar inte längre gå att köpa.

Stort plus om allt är trådlöst, och kan tänka mig lägga en slant för en bra lösning. Någon som har erfarenhet eller tips?

Permalänk
Medlem

Haft kombo musen M158 och tangentbordet K270 i flera år nu och funkar finfint. Logitech

Visa signatur

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed placerat orci vitae condimentum tempor. Nulla facilisi. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. In at sapien id felis tempor tincidunt. Cras accumsan enim elit, ut laoreet neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem

Jag köpte corsairs lap board, tangentbord och en trådlös Logitech mus. Funkar perfekt har kört både rts och fps spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

9800x3d | Noctua NH-D15S Chromax Black | Gigabyte B650 | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN850 | Asus Prime 9070 XT | Fractal Design Torrent | Seasonic 850W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PierreB:

Jag köpte corsairs lap board, tangentbord och en trådlös Logitech mus. Funkar perfekt har kört både rts och fps spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Ser ut som en perfekt lösning, tack, den får det bli!