Microsoft Pro Intellimouse "Special Edition" Unboxing

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrBjud:

Blev ett köp när den hittade till Sverige, helnöjd!

Skickades från m.sweclockers.com

Vad är du nöjd med?

Har du provat i fps spel?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bael:

Vad är du nöjd med?

Har du provat i fps spel?

Är nöjd med allt. Ja det har jag, köpte även föregående model med bluetrack sensorn. Den skickade jag tillbaka samma dag som jag fick den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

3700x - NH-D15 - GTX 1080 - Tomahawk MAX - 16GB 3200Mhz - 1TB M.2 - 500GB SSD - RM750x - Define S - 2X AOC 24G2U

2600k - R7 240 - Z68-UDH-B3 - 16GB 1866Mhz - 250GB SSD - 4TB HDD - Focus+ 750

Permalänk
Medlem

Detta måste motsvara den som går för 272 SEK nu i dagens fynd? Är folk fortfarande nöjda med den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av µiCro:

Detta måste motsvara den som går för 272 SEK nu i dagens fynd? Är folk fortfarande nöjda med den?

Jag är supernöjd iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ugga:

Jag är supernöjd iaf!

Härligt! Jag slog faktiskt till på en, nostalgin var för stark för att kunna låta bli hur länge har du haft den, och har textilen runt sladden börjat visa tendenser på att ta skada?

Permalänk
Medlem

Haft min i ett par år och är fin fortfarande. Har en extra i förrådet som backup.