Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

SweClockers Meet & Geek i Växjö 2019

När jag drog igång projekt "Pubträffar" som fick namnet SweClockers Meet & Geek var själva tanken att det är något vi som gemenskap gör tillsammans. Såväl redaktörer som moderatorer, medlemmar och andra eldsjälar i forumet. Den första för året kom också av engagemang från @MyScnd, som på eget initiativ drog igång den senaste träffen i Växjö. På plats var jag och @JonasT, i gott sällskap av testpiloten @Dinoman, Växjö-bon tillika forumledaren @Kent och moderatorn @DavidtheDoom.

Long story short; han försov sig och fick den helt unika titeln "Sjusovarn". Jag glömde också fotografera under kvällen, något jag helt skyller på gott sällskap och en jävligt trevlig kväll! Kanske också att jag plötsligt blev ansvarig för allt. Riktar därför ett stort tack till @houze, @erieri02, @screamin-daemon och SweClockers kanske mest kända busschaufför @Bussović, vilka bidrog med några bilder. Lovar bättring till nästa gång!

SweClockers Meet & Geek i Växjö den 15 februari
SweClockers Meet & Geek – tankar för år 2019
Hemma hos Hotell Värend (Youtube)

Besök galleriet här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Moderator, Testpilot

Unik kväll med unika människor i en inte så unik lokal.

Tack till allt gott folk, det var roligt att träffas, synd att jag inte kunde mingla runt mer, får bli bot och bättring till nästa gång.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kunde vara med på denna nu när det äntligen var någorlunda i närheten Får bli nästa gång då!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hade gärna velat komma, var tom i Växjö den helgen. Valde dock att spendera den med familjen istället. Verkar som ni hade det trevligt dock, hoppas man kan joina nästa gång

Permalänk
Sjusovarn

Nästa gång lovar jag att inte försova mig Samt välja en lokal bättre än O'Learys(Som kan dra något gammalt över sig), vem spelar musik lika högt på dansgolvet som i restaurang-delen?

Permalänk
Medlem

Såg kul ut!

Ställer sig upp: "Och såhär stor är min pepe"

xD

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | ASUS Z170-A | i7 6700K @ 4.6 GHz med CM Hyper 212 Evo
ASUS GTX 1070 Ti Cerberus Advanced | Corsair LPX Black 3000 Mhz 16 GB CL 14
Samsung m2 970 Evo 1 TB | EVGA Supernova G2 750W | Huawei Mate 20 X

Permalänk
Medlem

Var kul att träffa alla.
Tog bara en bild tyvärr, glömmer bort att man har en kamera med sig i mobilen, har inte riktigt hunnit greppa att telefoner numera väger mindre än 4,5kg utan batteri och att man kan göra annat än att ringa på dem, som @JonasT Diavox.
@Jacob, det uttalas Väcksjö, ditt uttal låter som typ Västergötlands-dialekt.

Visa signatur

kill -s SIGCHLD `pidof Kenny`
bash: Oh my god, they killed Kenny
init: You Bastards

Permalänk

Känner mig så ensam i lilla Varberg

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dinoman:

Unik kväll med unika människor i en inte så unik lokal.

Tack till allt gott folk, det var roligt att träffas, synd att jag inte kunde mingla runt mer, får bli bot och bättring till nästa gång.

Håller med om mingelbiten, lite tråkigt att man inte hann att hälsa/prata med alla Man kanske bör satsa på nån typ av "speed dating" nästa gång

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

jo den var ju kul

Visa signatur

If it can't run Crisys its a calculater

The New Build The Torrent 2,0

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

"Jag kallar honom Mr. Shrimp!"

Skrivet av houze:

Var kul att träffa alla.
Tog bara en bild tyvärr, glömmer bort att man har en kamera med sig i mobilen, har inte riktigt hunnit greppa att telefoner numera väger mindre än 4,5kg utan batteri och att man kan göra annat än att ringa på dem, som @JonasT Diavox.
@Jacob, det uttalas Väcksjö, ditt uttal låter som typ Västergötlands-dialekt.

... och här har man gått hela livet och bedyrat att alla säger fel.

Skrivet av Kent:

Håller med om mingelbiten, lite tråkigt att man inte hann att hälsa/prata med alla Man kanske bör satsa på nån typ av "speed dating" nästa gång

Skrivet av Tip Top:

jo den var ju kul

Speed dating! 12 nördar gick in i en bar med namnlappar...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

En Malmö träff hade varit något! ser trevligt ut på dessa träffar!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |