Permalänk
Sötast

Flyttrensning

Hej!

Flyttstädar och nu åker det en hel del bråte.
Möjligt att jag uppdaterar annonsen med fler saker efterhand som de kommer upp.

Allt i denna annons har vid senaste tillfälle testat varit ett fungerande skick men fyller inte längre en funktion för mig och skänkes därför bort, dock garanterar jag ingen funktion.

Om något är av intresse så kan detta hämtas i Trelleborg vecka 34 eller vecka 35 (senast fredag). Det som finns kvar på lördag vecka 35 skänkes till sysav.

Änsålänge:

720P projektor - Hitachi PJ-TX300
Hängt i taket i evigheter, fungerande vid senaste test men lampan närmar sig 4000 timmar och kan därmed smälla när som helst, eller gå tusen timmar till med ett stort lass tur.
Bilden är skarp och helt klart duglig, men är till åldern med tanke på upplösningen.

Steelseries M800 med trasig enterknapp
I övrigt sparsamt använt (mellan 3-6 månader)
Då postnord ville ha 200kr för att jag skulle få hämta ut min garanti-enterknapp ifrån steelseries så lackade jag ur och det har sedan dess legat i en låda.
Tangentbordet, såg jag, ser rätt äckligt ut på bilden, detta är endast damm och skumt ljus på bilden ^^

Silver power 500W nätagg
Se bild

Intel Pro/1000 PT Dual port server ethernet adapter
Dual port gigabit ethernet card, pciexpress 4x med stöd för ex teaming.
Detta fungerar på vilken konsumentbräda som helst och ger dubbla gigaport portar med ypperlig prestanda. Har alltid förvarats i ESD påse.

Beosystem 2300 huvudenhet utan högtalare
EXTREMT dåligt fysiskt skick, dörrar sönder, glas saknas, motor trasig.
Ljuduppspelning både via CD/radio/AUX fungerar däremot ypperligt.

Om det skulle visa sig att det är flera personer som är intresserade av samma objekt så motivera gärna varför du vill ha den, ser hellre att det går till någon som *behöver* det än att det hamnar på tradera dagen efter.

Tack tacksamt emot ett frivilligt antal flaskor Cola Zero, men är inget krav på något vis.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@Allexz: Möjligt att man kan få nätverkskortet skickat? Kan givetvis pröjsa frakten och någon slant för lite cola

Permalänk

On du orkar skicka projjen så tar jag den gärna. Betalar i sådana fall frakten

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

@Allexz: Är intresserad av nätagget och tangentbordet om du kan skicka! Står för frakt såklart!

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

Förstår att avhämtning har prio, men om det finns en chans att få nätagget skickat så vore jag tacksam. Håller på att snickra ihop en Fortnite-burk åt en arbetskompis grabb, och saknar vettigt chassi samt nätdel. 500w vore lagom för att driva det jag fått ihop än så länge
Står givetvis för frakt och cola i så fall!

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk

Ställer mig på kö för projektorn 😃

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Sötast

Ser en hel del intresse för att få saker skickade.

I nuläget ser jag det som tveksamt att det kommer att hända då flytten har prio och är rejält tung redan som det är. Om inget har blivit hämtat/något är kvar i slutet av vecka 35 så tar jag ett sista beslut på om jag kommer att skicka eller ej.

Roligt att se mycket intresse, hoppas att sakerna kan komma till bättre nytta än tippen

Permalänk

Intresserad av proj till en gymnastikförening, kan hämta
Tangentbordet är intressant till sonen.

Permalänk
Sötast
Skrivet av Ragathol#1:

Intresserad av proj till en gymnastikförening, kan hämta
Tangentbordet är intressant till sonen.

PM

Permalänk
Medlem

Finns Projektorn kvar?

Om isåfall kan jag hämta.

Permalänk
Sötast

Hej alla ^^

Tangentbord, nätagg samt projektor är tagna.

Kvar är nätverkskortet samt bang olufsen enheten