Inside Bill's Brain: Decoding Bill Gates / Bill Gates: Koden till min hjärna på Netflix

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hank Solo:

...och Lucifer är god, han tyckte Gud var orättvis som bestraffade människor medan Lucifer ville beskydda dem, därför blev han förvisad från himlen...sen körde kyrkan igång med sin svartmålning.

Jag tror Lucifer sitter gott i Imagination Land tillsammans med tomten, Jesus, gud och He-Man bland andra...

Skrivet av DasIch:

Det är ju inte riktigt så Paul Allen beskriver det. Snarare att de startade Microsoft tillsammans, jobbade som djur och Bill Gates gick allt mer från att programmera till att styra.

Jo precis. Och att den som styr får pengarna över den som gör arbetet borde inte förvåna någon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Alla avsnitten handlar om vad han pysslat med vid sidan av och efter microsoft.

OK, visserligen intressant men hade önskat nåt annat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorian:

@Ravix: Mer toaletter än Microsoft.

Tack för klargörandet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av snajk:

Jag tror Lucifer sitter gott i Imagination Land tillsammans med tomten, Jesus, gud och He-Man bland andra...
Jo precis. Och att den som styr får pengarna över den som gör arbetet borde inte förvåna någon.

Sa jag någonstans att Lucifer är verklig?