varför fungerar inte sweclockers med webapps?

Permalänk
Medlem

varför fungerar inte sweclockers med webapps?

Hej,
Använt en app som heter webapps, finns på fdroid.
Det funkar hur bra som helst för de 7-10 akter ja använder den för. Men det går inte att logga in på sweclockers.. får inget felmeddelande eller nånting. . Bara återställs till ordinarie inloggningssiten.
Nån ide?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ingen aning vad det är för något, är det något hittepå-namn för PWA?
i så fall så krävs det ju en del stöd från hemsidan i fråga.

Vad använder du det till?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haptic:

ingen aning vad det är för något, är det något hittepå-namn för PWA?
i så fall så krävs det ju en del stöd från hemsidan i fråga.

Vad använder du det till?

WebApps är en app till (vad jag vet) endast Android, som låter en besöka olika webbsidor i olika kontainrar. Den blockerar bland annat tredjepartskakor och referencer.

Tack för tipset, @Nima2001 Blev mycket intresserad av appen, så ska testa den.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

WebApps är en app till (vad jag vet) endast Android, som låter en besöka olika webbsidor i olika kontainrar. Den blockerar bland annat tredjepartskakor och referencer.

Tack för tipset, @Nima2001 Blev mycket intresserad av appen, så ska testa den.

Hehe varsegod
Den e väldigt smidig. Testa gärna om sweclockers fungerar att logga in på och återkoppla.
Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Hehe varsegod
Den e väldigt smidig. Testa gärna om sweclockers fungerar att logga in på och återkoppla.
Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Kan inte ens öppna SweClockers i WebApps. Den öppnar bara Bromite (webbläsaren), där jag förblir inloggad.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Airikr:

Kan inte ens öppna SweClockers i WebApps. Den öppnar bara Bromite (webbläsaren), där jag förblir inloggad.

Det är för att den redirectar dig. Ta webadressen till m.sweclockers.com istället i webapps

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Det är för att den redirectar dig. Ta webadressen till m.sweclockers.com istället i webapps

Aha. Nu funkade det bättre. Jadå. Jag är fortfarande inloggad, även om jag stänger ner hela WebApps-appen och startar om den. Gick till https://m.sweclockers.com/, loggade in och gjorde inget annat. Funkar perfekt

Uppdatering dagen efter: fortfarande inloggad.

Gjorde du någon inställning för webbsidan, efter att du hade lagt till SweClockers i appen?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.